Til alle os der elsker ældre PC / Konsol spil.... ingen nyere end år 2000 tak :)
-
Public Group
-
12 Posts
-
14 Photos
-
0 Videos
-
Reviews
-
IT & gaming
Recent Updates
-
Har lige investeret i et nyt Speedlink Joystick til kun 150,-. Er faktisk ret imponeret over byggekvaliteten. Med ægte kliklyde når man sådan hiver løs i joysticket i spil som International Karate, Street Fighter eller et spil Super Frog :)Har lige investeret i et nyt Speedlink Joystick til kun 150,-. Er faktisk ret imponeret over byggekvaliteten. Med ægte kliklyde når man sådan hiver løs i joysticket i spil som International Karate, Street Fighter eller et spil Super Frog :)2 Comments 0 Shares 162 Views1
Please log in to like, share and comment! -
Jeg vender altid tilbage til Civilization 1, selvom det efterhånden må være 32 år siden, jeg spillede det første gang. Der er bare en smuk enkelhed over det spil, som ikke findes i efterfølgerne. Mange tilføjelser i de nyere spil føles overflødige, og Civ 1 har en dejlig brætspilstil. (ja, der er 13 vidundere i Berlin på det screenshot )Jeg vender altid tilbage til Civilization 1, selvom det efterhånden må være 32 år siden, jeg spillede det første gang. Der er bare en smuk enkelhed over det spil, som ikke findes i efterfølgerne. Mange tilføjelser i de nyere spil føles overflødige, og Civ 1 har en dejlig brætspilstil. (ja, der er 13 vidundere i Berlin på det screenshot 😎 😅)0 Comments 0 Shares 164 Views
2
-
-
-
-
Har lige købt hele pakken til ca. 150,- på Steam - åååhhhh det bringer minderne tilbage, til hvor vi brugte dage og nætter til diverse #LAN-PartiesHar lige købt hele pakken til ca. 150,- på Steam - åååhhhh det bringer minderne tilbage, til hvor vi brugte dage og nætter til diverse #LAN-Parties2 Comments 0 Shares 342 Views
2
-
Fra dengang hvor man byggede sin egen gamer desktop - her er min Pentium III Tualatin i plexikabinet og hjemmebygget vandkøling :)Fra dengang hvor man byggede sin egen gamer desktop - her er min Pentium III Tualatin i plexikabinet og hjemmebygget vandkøling :)0 Comments 0 Shares 436 Views4
-
The Ultimate Warrior var min store helt i WWF tilbage i 80'erne - vidste ikke at han også var reklame for et Gameboy spil :)The Ultimate Warrior var min store helt i WWF tilbage i 80'erne - vidste ikke at han også var reklame for et Gameboy spil :)0 Comments 0 Shares 441 Views
-
Det var første kapitel.... så i gang med kapitel 2 :) #RetroGamingDet var første kapitel.... så i gang med kapitel 2 :) #RetroGaming
STORE.STEAMPOWERED.COMDOOM + DOOM II on SteamDeveloped by id Software, and originally released in 1993 and 1994, the definitive, newly enhanced versions of DOOM + DOOM II are available as a combined product.1 Comments 0 Shares 457 Views
Gruppeforslag
More Stories
Join the group to join the chatbox
Invitér en ven til SOCii
Udfyld felterne herunder – så sender vi en invitation til modtageren.