Retro Gaming
Retro Gaming
Til alle os der elsker ældre PC / Konsol spil.... ingen nyere end år 2000 tak :)
  • Public Group
  • 12 Posts
  • 14 Photos
  • 0 Videos
  • Reviews
  • IT & gaming
  • Har lige investeret i et nyt Speedlink Joystick til kun 150,-. Er faktisk ret imponeret over byggekvaliteten. Med ægte kliklyde når man sådan hiver løs i joysticket i spil som International Karate, Street Fighter eller et spil Super Frog :)
    Har lige investeret i et nyt Speedlink Joystick til kun 150,-. Er faktisk ret imponeret over byggekvaliteten. Med ægte kliklyde når man sådan hiver løs i joysticket i spil som International Karate, Street Fighter eller et spil Super Frog :)
    Wow
    1
    2 Comments 0 Shares 162 Views
  • Jeg vender altid tilbage til Civilization 1, selvom det efterhånden må være 32 år siden, jeg spillede det første gang. Der er bare en smuk enkelhed over det spil, som ikke findes i efterfølgerne. Mange tilføjelser i de nyere spil føles overflødige, og Civ 1 har en dejlig brætspilstil. (ja, der er 13 vidundere i Berlin på det screenshot )
    Jeg vender altid tilbage til Civilization 1, selvom det efterhånden må være 32 år siden, jeg spillede det første gang. Der er bare en smuk enkelhed over det spil, som ikke findes i efterfølgerne. Mange tilføjelser i de nyere spil føles overflødige, og Civ 1 har en dejlig brætspilstil. (ja, der er 13 vidundere i Berlin på det screenshot 😎 😅)
    Like
    Love
    2
    0 Comments 0 Shares 164 Views
  • 0 Comments 0 Shares 180 Views
  • 0 Comments 0 Shares 176 Views
  • Haha
    2
    0 Comments 0 Shares 189 Views
  • Har lige købt hele pakken til ca. 150,- på Steam - åååhhhh det bringer minderne tilbage, til hvor vi brugte dage og nætter til diverse #LAN-Parties
    Har lige købt hele pakken til ca. 150,- på Steam - åååhhhh det bringer minderne tilbage, til hvor vi brugte dage og nætter til diverse #LAN-Parties
    Like
    Wow
    2
    2 Comments 0 Shares 342 Views
  • Fra dengang hvor man byggede sin egen gamer desktop - her er min Pentium III Tualatin i plexikabinet og hjemmebygget vandkøling :)
    Fra dengang hvor man byggede sin egen gamer desktop - her er min Pentium III Tualatin i plexikabinet og hjemmebygget vandkøling :)
    Like
    4
    0 Comments 0 Shares 436 Views
  • The Ultimate Warrior var min store helt i WWF tilbage i 80'erne - vidste ikke at han også var reklame for et Gameboy spil :)
    The Ultimate Warrior var min store helt i WWF tilbage i 80'erne - vidste ikke at han også var reklame for et Gameboy spil :)
    0 Comments 0 Shares 441 Views
  • Det var første kapitel.... så i gang med kapitel 2 :) #RetroGaming
    Det var første kapitel.... så i gang med kapitel 2 :) #RetroGaming
    STORE.STEAMPOWERED.COM
    DOOM + DOOM II on Steam
    Developed by id Software, and originally released in 1993 and 1994, the definitive, newly enhanced versions of DOOM + DOOM II are available as a combined product.
    1 Comments 0 Shares 457 Views
More Stories
Chatbox

Join the group to join the chatbox

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In