Retro Gaming
Retro Gaming
Til alle os der elsker ældre PC / Konsol spil.... ingen nyere end år 2000 tak :)
  • Offentlig gruppe
  • 12 Indlæg
  • 14 Fotos
  • 0 Videoer
  • Anmeldelser
  • IT & gaming
  • Har lige investeret i et nyt Speedlink Joystick til kun 150,-. Er faktisk ret imponeret over byggekvaliteten. Med ægte kliklyde når man sådan hiver løs i joysticket i spil som International Karate, Street Fighter eller et spil Super Frog :)
    Har lige investeret i et nyt Speedlink Joystick til kun 150,-. Er faktisk ret imponeret over byggekvaliteten. Med ægte kliklyde når man sådan hiver løs i joysticket i spil som International Karate, Street Fighter eller et spil Super Frog :)
    Wow
    1
    2 Kommentarer 0 Delinger 162 Visninger
  • Jeg vender altid tilbage til Civilization 1, selvom det efterhånden må være 32 år siden, jeg spillede det første gang. Der er bare en smuk enkelhed over det spil, som ikke findes i efterfølgerne. Mange tilføjelser i de nyere spil føles overflødige, og Civ 1 har en dejlig brætspilstil. (ja, der er 13 vidundere i Berlin på det screenshot )
    Jeg vender altid tilbage til Civilization 1, selvom det efterhånden må være 32 år siden, jeg spillede det første gang. Der er bare en smuk enkelhed over det spil, som ikke findes i efterfølgerne. Mange tilføjelser i de nyere spil føles overflødige, og Civ 1 har en dejlig brætspilstil. (ja, der er 13 vidundere i Berlin på det screenshot 😎 😅)
    Like
    Love
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 164 Visninger
  • 0 Kommentarer 0 Delinger 180 Visninger
  • 0 Kommentarer 0 Delinger 176 Visninger
  • Haha
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 189 Visninger
  • Har lige købt hele pakken til ca. 150,- på Steam - åååhhhh det bringer minderne tilbage, til hvor vi brugte dage og nætter til diverse #LAN-Parties
    Har lige købt hele pakken til ca. 150,- på Steam - åååhhhh det bringer minderne tilbage, til hvor vi brugte dage og nætter til diverse #LAN-Parties
    Like
    Wow
    2
    2 Kommentarer 0 Delinger 342 Visninger
  • Fra dengang hvor man byggede sin egen gamer desktop - her er min Pentium III Tualatin i plexikabinet og hjemmebygget vandkøling :)
    Fra dengang hvor man byggede sin egen gamer desktop - her er min Pentium III Tualatin i plexikabinet og hjemmebygget vandkøling :)
    Like
    4
    0 Kommentarer 0 Delinger 436 Visninger
  • The Ultimate Warrior var min store helt i WWF tilbage i 80'erne - vidste ikke at han også var reklame for et Gameboy spil :)
    The Ultimate Warrior var min store helt i WWF tilbage i 80'erne - vidste ikke at han også var reklame for et Gameboy spil :)
    0 Kommentarer 0 Delinger 441 Visninger
  • Det var første kapitel.... så i gang med kapitel 2 :) #RetroGaming
    Det var første kapitel.... så i gang med kapitel 2 :) #RetroGaming
    STORE.STEAMPOWERED.COM
    DOOM + DOOM II on Steam
    Developed by id Software, and originally released in 1993 and 1994, the definitive, newly enhanced versions of DOOM + DOOM II are available as a combined product.
    1 Kommentarer 0 Delinger 457 Visninger
Flere historier
Gruppechat

Tilmeld dig gruppe for at deltage i gruppechatten

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind