Jeg vender altid tilbage til Civilization 1, selvom det efterhånden må være 32 år siden, jeg spillede det første gang. Der er bare en smuk enkelhed over det spil, som ikke findes i efterfølgerne. Mange tilføjelser i de nyere spil føles overflødige, og Civ 1 har en dejlig brætspilstil. (ja, der er 13 vidundere i Berlin på det screenshot )
Jeg vender altid tilbage til Civilization 1, selvom det efterhånden må være 32 år siden, jeg spillede det første gang. Der er bare en smuk enkelhed over det spil, som ikke findes i efterfølgerne. Mange tilføjelser i de nyere spil føles overflødige, og Civ 1 har en dejlig brætspilstil. (ja, der er 13 vidundere i Berlin på det screenshot 😎 😅)
Like
Love
2
0 Kommentarer 0 Delinger 164 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind