Jeg vender altid tilbage til Civilization 1, selvom det efterhånden må være 32 år siden, jeg spillede det første gang. Der er bare en smuk enkelhed over det spil, som ikke findes i efterfølgerne. Mange tilføjelser i de nyere spil føles overflødige, og Civ 1 har en dejlig brætspilstil. (ja, der er 13 vidundere i Berlin på det screenshot )
Jeg vender altid tilbage til Civilization 1, selvom det efterhånden må være 32 år siden, jeg spillede det første gang. Der er bare en smuk enkelhed over det spil, som ikke findes i efterfølgerne. Mange tilføjelser i de nyere spil føles overflødige, og Civ 1 har en dejlig brætspilstil. (ja, der er 13 vidundere i Berlin på det screenshot 😎 😅)
Like
Love
2
0 Comments 0 Shares 164 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In