Selvstændig erhvervsdrivende og stifter at SOCii
Forsiden
  • Jeg beklager at jeg har været alt for lidt på SOCii, men de sidste par måneder har været lidt hektiske...

    - Kundeopgaver
    - Opstart af ny virksomhed
    - Udvikling af nyt koncept (Gamification).
    - Videreudvikling af min AI Chatbot

    Så jeg har haft lidt for meget om ørerne for tiden
    Jeg beklager at jeg har været alt for lidt på SOCii, men de sidste par måneder har været lidt hektiske... - Kundeopgaver - Opstart af ny virksomhed - Udvikling af nyt koncept (Gamification). - Videreudvikling af min AI Chatbot Så jeg har haft lidt for meget om ørerne for tiden 🙃
    GAMEPUSHER.DK
    GamePusher - GamePusher
    Gamification gør besøgende til deltagere
    Like
    Yay
    Love
    9
    2 Kommentarer 0 Delinger 366 Visninger
  • Husker tydeligt da jeg købte denne plade hos en genbrugsbutik i Vejle tilbage i midten af 90'erne... fed plade
    Husker tydeligt da jeg købte denne plade hos en genbrugsbutik i Vejle tilbage i midten af 90'erne... fed plade 😀
    Yay
    Like
    5
    1 Kommentarer 0 Delinger 372 Visninger
  • Yay
    Love
    Like
    Haha
    7
    1 Kommentarer 0 Delinger 426 Visninger
  • Til alle Jer der er "bange" for AI (Kunstig intelligens), så kan jeg berolige jer med at sige - "I skal ikke være bange".

    Kunstig intelligens kan sammenlignes med en der TROR de er smarte, men er det faktisk slet ikke. Kunstig intelligens er faktisk bare en sandsynlighedsberegner, det udregner hvad det mest logiske svar vil være i forhold til spørgsmålet - intet andet.
    Til alle Jer der er "bange" for AI (Kunstig intelligens), så kan jeg berolige jer med at sige - "I skal ikke være bange". Kunstig intelligens kan sammenlignes med en der TROR de er smarte, men er det faktisk slet ikke. Kunstig intelligens er faktisk bare en sandsynlighedsberegner, det udregner hvad det mest logiske svar vil være i forhold til spørgsmålet - intet andet.
    Haha
    Like
    4
    5 Kommentarer 0 Delinger 443 Visninger
  • Hvor hyggeligt, så skal vi ud lave lave snemænd
    Hvor hyggeligt, så skal vi ud lave lave snemænd 🤣
    Yay
    Like
    Haha
    Love
    Wow
    9
    2 Kommentarer 0 Delinger 378 Visninger
  • Får mig da lige en lille lytter, inden dagen i morgen endnu bringer en ny uges arbejde med masser af spændende projekter
    Får mig da lige en lille lytter, inden dagen i morgen endnu bringer en ny uges arbejde med masser af spændende projekter 😀
    Yay
    Like
    7
    2 Kommentarer 0 Delinger 385 Visninger
  • Ja - DMI har det meget med at lave voldsomme overdrivelser, os her over vestpå tager det som det egentligt er, bare endnu en dag i Vestjylland :)

    #Storm #Orkan #FarligtVejr
    Ja - DMI har det meget med at lave voldsomme overdrivelser, os her over vestpå tager det som det egentligt er, bare endnu en dag i Vestjylland :) #Storm #Orkan #FarligtVejr
    Haha
    5
    1 Kommentarer 0 Delinger 716 Visninger
  • RIP: Så måtte vi sige farvel til endnu en stor personlighed i 2026 - Troels Trier er død i alderen af 86 år
    RIP: Så måtte vi sige farvel til endnu en stor personlighed i 2026 - Troels Trier er død i alderen af 86 år
    Sad
    Like
    10
    2 Kommentarer 0 Delinger 459 Visninger
  • RIP: Johnny Reimar
    https://www.youtube.com/watch?v=6cWjxNka6ZU
    RIP: Johnny Reimar https://www.youtube.com/watch?v=6cWjxNka6ZU
    Sad
    2
    3 Kommentarer 0 Delinger 409 Visninger
  • Hvad skal jeg lave i dag... bum bum bum... jo - jeg laver sgu en danske kundeservice platform med AI chat support
    Hvad skal jeg lave i dag... bum bum bum... jo - jeg laver sgu en danske kundeservice platform med AI chat support 😃
    Like
    Yay
    7
    0 Kommentarer 0 Delinger 556 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind