• Den 16. februar rundede jeg endnu en milepæl

    og jeg oplevede noget, som er svært at forholde sig til.

    Det handler om...
    at det er underligt, pludselig at være jævnaldrende med gamle mennesker.

    Ref. til #humor #ironi #samvær #fødselsdag #taknemmelighed #selverkendelse #selvironi #Socii
    <h2>🤔 Den 16. februar rundede jeg endnu en milepæl</h2>og jeg oplevede noget, som er svært at forholde sig til. 😉 Det handler om... at det er underligt, pludselig at være jævnaldrende med gamle mennesker. Ref. til #humor #ironi #samvær #fødselsdag #taknemmelighed #selverkendelse #selvironi #Socii
    Haha
    Like
    Yay
    6
    3 Comments 0 Shares 1K Views
  • Selverkendelse er livsbekræftende
    - Men det er nu underligt, at være jævnaldrende med gamle mennesker.
    Selverkendelse er livsbekræftende 😋 - Men det er nu <b>underligt</b>, at være jævnaldrende med gamle mennesker.
    Haha
    1
    1 Comments 0 Shares 310 Views
  • Jeg gik her til aften ad en halvmørk villavej.
    Lidt henne var der var gruppe små piger, der ude for at "halloweene".

    "Se, der er en gammel mand", sagde den ene.

    Jeg vendte mig, men kunne ikke få øje på nogen.
    Måske halter det lidt med synet?

    Eller er det mon selverkendelsen, der ikke er blevet opdateret?
    Jeg gik her til aften ad en halvmørk villavej. Lidt henne var der var gruppe små piger, der ude for at "halloweene". "Se, der er en gammel mand", sagde den ene. Jeg vendte mig, men kunne ikke få øje på nogen. Måske halter det lidt med synet? Eller er det mon selverkendelsen, der ikke er blevet opdateret? 😃
    Haha
    Like
    19
    4 Comments 0 Shares 841 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In