Jeg gik her til aften ad en halvmørk villavej.
Lidt henne var der var gruppe små piger, der ude for at "halloweene".

"Se, der er en gammel mand", sagde den ene.

Jeg vendte mig, men kunne ikke få øje på nogen.
Måske halter det lidt med synet?

Eller er det mon selverkendelsen, der ikke er blevet opdateret?
Jeg gik her til aften ad en halvmørk villavej. Lidt henne var der var gruppe små piger, der ude for at "halloweene". "Se, der er en gammel mand", sagde den ene. Jeg vendte mig, men kunne ikke få øje på nogen. Måske halter det lidt med synet? Eller er det mon selverkendelsen, der ikke er blevet opdateret? 😃
Haha
Like
19
4 Kommentarer 0 Delinger 841 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind