Jeg gik her til aften ad en halvmørk villavej.
Lidt henne var der var gruppe små piger, der ude for at "halloweene".

"Se, der er en gammel mand", sagde den ene.

Jeg vendte mig, men kunne ikke få øje på nogen.
Måske halter det lidt med synet?

Eller er det mon selverkendelsen, der ikke er blevet opdateret?
Jeg gik her til aften ad en halvmørk villavej. Lidt henne var der var gruppe små piger, der ude for at "halloweene". "Se, der er en gammel mand", sagde den ene. Jeg vendte mig, men kunne ikke få øje på nogen. Måske halter det lidt med synet? Eller er det mon selverkendelsen, der ikke er blevet opdateret? 😃
Haha
Like
19
4 Comments 0 Shares 841 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In