• Den 16. februar rundede jeg endnu en milepæl

    og jeg oplevede noget, som er svært at forholde sig til.

    Det handler om...
    at det er underligt, pludselig at være jævnaldrende med gamle mennesker.

    Ref. til #humor #ironi #samvær #fødselsdag #taknemmelighed #selverkendelse #selvironi #Socii
    <h2>🤔 Den 16. februar rundede jeg endnu en milepæl</h2>og jeg oplevede noget, som er svært at forholde sig til. 😉 Det handler om... at det er underligt, pludselig at være jævnaldrende med gamle mennesker. Ref. til #humor #ironi #samvær #fødselsdag #taknemmelighed #selverkendelse #selvironi #Socii
    Haha
    Like
    Yay
    6
    3 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger
  • Selverkendelse er livsbekræftende
    - Men det er nu underligt, at være jævnaldrende med gamle mennesker.
    Selverkendelse er livsbekræftende 😋 - Men det er nu <b>underligt</b>, at være jævnaldrende med gamle mennesker.
    Haha
    1
    1 Kommentarer 0 Delinger 309 Visninger
  • Jeg gik her til aften ad en halvmørk villavej.
    Lidt henne var der var gruppe små piger, der ude for at "halloweene".

    "Se, der er en gammel mand", sagde den ene.

    Jeg vendte mig, men kunne ikke få øje på nogen.
    Måske halter det lidt med synet?

    Eller er det mon selverkendelsen, der ikke er blevet opdateret?
    Jeg gik her til aften ad en halvmørk villavej. Lidt henne var der var gruppe små piger, der ude for at "halloweene". "Se, der er en gammel mand", sagde den ene. Jeg vendte mig, men kunne ikke få øje på nogen. Måske halter det lidt med synet? Eller er det mon selverkendelsen, der ikke er blevet opdateret? 😃
    Haha
    Like
    19
    4 Kommentarer 0 Delinger 840 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind