Selverkendelse er livsbekræftende
- Men det er nu underligt, at være jævnaldrende med gamle mennesker.
Selverkendelse er livsbekræftende 😋 - Men det er nu <b>underligt</b>, at være jævnaldrende med gamle mennesker.
Haha
1
1 Kommentarer 0 Delinger 310 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind