Selverkendelse er livsbekræftende
- Men det er nu underligt, at være jævnaldrende med gamle mennesker.
Selverkendelse er livsbekræftende 😋 - Men det er nu <b>underligt</b>, at være jævnaldrende med gamle mennesker.
Haha
1
1 Comments 0 Shares 310 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In