Birkerød Kulturnat holdes 30. gang fredag den 11. september 2026.
Den organiseres af frivillige - i samarbejde med "hele byen".
Der var senest 130 ting i programmet og der var omkring 7.000 besøgende
Den organiseres af frivillige - i samarbejde med "hele byen".
Der var senest 130 ting i programmet og der var omkring 7.000 besøgende
-
39 Posts
-
36 Photos
-
0 Videos
-
Lives in Birkerød, Denmark
-
From Birkerød, Denmark
-
Followed by 257 people
Recent Updates
-
Et år måtte man tegne på bilerne
- eller rettere sagt - på én af dem til Birkerød KulturnatEt år måtte man tegne på bilerne - eller rettere sagt - på <i>én af dem</i> til Birkerød Kulturnat 😊0 Comments 0 Shares 391 Views
13
Please log in to like, share and comment! -
Vedbæk Garden er altid et helt centralt og festligt element, når vores kulturnætter starter.
Så er ingen i tvivl om, at NU starter viVedbæk Garden er altid et helt centralt og festligt element, når vores kulturnætter starter. Så er ingen i tvivl om, at NU starter vi 😀0 Comments 0 Shares 523 Views
15
-
Et lille udpluk at de aktive frivillige ved afvikling af kulturnatten sidste år. Jonathan, Anders, Søren, Thomas og Nana.
De fik sig lige et solidt måltid kl. 13 i Mantzius, inden det gik der ud ad de følgende 10 timer. (JA, en kulturnat varer længere for de frivillige end for publikum!)Et lille udpluk at de aktive frivillige ved afvikling af kulturnatten sidste år. Jonathan, Anders, Søren, Thomas og Nana. De fik sig lige et solidt måltid kl. 13 i Mantzius, inden det gik der ud ad de følgende 10 timer. (JA, en kulturnat varer længere for de frivillige end for publikum!)2 Comments 0 Shares 629 Views
10
-
Udsigt fra stigevogn fra Nordsjællands Brandvæsen over en kulturnat i fuld gang.Udsigt fra stigevogn fra Nordsjællands Brandvæsen over en kulturnat i fuld gang.6 Comments 0 Shares 702 Views
25
-
Forberedelserne til Birkerød Kulturnat 2026 er allerede i fuld gang!Forberedelserne til Birkerød Kulturnat 2026 er allerede i fuld gang!0 Comments 0 Shares 492 Views
15
-
Foto fra kulturnatten i 2014:
Vi spurgte nogle aktive unge, om de ville komme komme til kulturnatten.
"Nej, der er jo ikke noget for unge", svarede de.
"Så lav noget selv", sagde vi.
Og det må man sige, at de gjorde! Midt i en lund i en park lavede de "Natmusik" med mange lokale, unge bands, kunst og en hyggelig lounch-stemning. Det udviklede sig siden til deres egen festival, "Lydfest", på et andet tidspunkt af sommeren. De har haft publikum på op til 1.200, og de kører stadig med det. - Meget stærkt ungemiljø her.Foto fra kulturnatten i <b>2014</b>: Vi spurgte nogle aktive unge, om de ville komme komme til kulturnatten. <i>"Nej, der er jo ikke noget for unge"</i>, svarede de. <i>"Så lav noget selv"</i>, sagde vi. Og det må man sige, at de gjorde! Midt i en lund i en park lavede de "Natmusik" med mange lokale, unge bands, kunst og en hyggelig lounch-stemning. Det udviklede sig siden til deres egen festival, "Lydfest", på et andet tidspunkt af sommeren. De har haft publikum på op til 1.200, og de kører stadig med det. - Meget stærkt ungemiljø her.3 Comments 0 Shares 694 Views
23
-
Da kulturnatten fyldte 25 år, var der nogle børn, der lavede dette kunstværk til os.
Det var vi meget taknemmelige for. - Og næste år fylder vi 30Da kulturnatten fyldte 25 år, var der nogle børn, der lavede dette kunstværk til os. Det var vi meget taknemmelige for. - Og næste år fylder vi 30 😄1 Comments 0 Shares 693 Views
23
-
Med vejret i disse dage er det lidt svært at forstille sig, at vi når frem til udendørs scener som denne, hvor brandvæsnet tager folk højt op i deres lift, og gaden vrimler med folk.Med vejret i disse dage er det lidt svært at forstille sig, at vi når frem til udendørs scener som denne, hvor brandvæsnet tager folk højt op i deres lift, og gaden vrimler med folk. 😀0 Comments 0 Shares 532 Views
22
-
Hvis du har oplevet "betjentene" fra Rakkerpak, så er det ikke noget, du lige glemmer igen. Utroligt morsomt.
De er på banen med et nyt gadeteater-koncept.
Det vil vi prøve at få til vores næste kulturnat fredag den 11. sept.Hvis du har oplevet "betjentene" fra Rakkerpak, så er det ikke noget, du lige glemmer igen. Utroligt morsomt. De er på banen med et nyt gadeteater-koncept. Det vil vi prøve at få til vores næste kulturnat fredag den 11. sept.2 Comments 0 Shares 686 Views
21
-
Glædelig jul til alle jer fra alle os
... eller "god jul", som det hedder på skandinaviskGlædelig jul til alle jer fra alle os ... eller "god jul", som det hedder på skandinavisk 😃5 Comments 0 Shares 539 Views
20
More Stories