Foto fra kulturnatten i 2014:
Vi spurgte nogle aktive unge, om de ville komme komme til kulturnatten.
"Nej, der er jo ikke noget for unge", svarede de.
"Så lav noget selv", sagde vi.

Og det må man sige, at de gjorde! Midt i en lund i en park lavede de "Natmusik" med mange lokale, unge bands, kunst og en hyggelig lounch-stemning. Det udviklede sig siden til deres egen festival, "Lydfest", på et andet tidspunkt af sommeren. De har haft publikum på op til 1.200, og de kører stadig med det. - Meget stærkt ungemiljø her.
Foto fra kulturnatten i <b>2014</b>: Vi spurgte nogle aktive unge, om de ville komme komme til kulturnatten. <i>"Nej, der er jo ikke noget for unge"</i>, svarede de. <i>"Så lav noget selv"</i>, sagde vi. Og det må man sige, at de gjorde! Midt i en lund i en park lavede de "Natmusik" med mange lokale, unge bands, kunst og en hyggelig lounch-stemning. Det udviklede sig siden til deres egen festival, "Lydfest", på et andet tidspunkt af sommeren. De har haft publikum på op til 1.200, og de kører stadig med det. - Meget stærkt ungemiljø her.
Like
Love
Yay
23
3 Kommentarer 0 Delinger 694 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind