Foto fra kulturnatten i 2014:
Vi spurgte nogle aktive unge, om de ville komme komme til kulturnatten.
"Nej, der er jo ikke noget for unge", svarede de.
"Så lav noget selv", sagde vi.

Og det må man sige, at de gjorde! Midt i en lund i en park lavede de "Natmusik" med mange lokale, unge bands, kunst og en hyggelig lounch-stemning. Det udviklede sig siden til deres egen festival, "Lydfest", på et andet tidspunkt af sommeren. De har haft publikum på op til 1.200, og de kører stadig med det. - Meget stærkt ungemiljø her.
Foto fra kulturnatten i <b>2014</b>: Vi spurgte nogle aktive unge, om de ville komme komme til kulturnatten. <i>"Nej, der er jo ikke noget for unge"</i>, svarede de. <i>"Så lav noget selv"</i>, sagde vi. Og det må man sige, at de gjorde! Midt i en lund i en park lavede de "Natmusik" med mange lokale, unge bands, kunst og en hyggelig lounch-stemning. Det udviklede sig siden til deres egen festival, "Lydfest", på et andet tidspunkt af sommeren. De har haft publikum på op til 1.200, og de kører stadig med det. - Meget stærkt ungemiljø her.
Like
Love
Yay
23
3 Comments 0 Shares 694 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In