Hvis du har oplevet "betjentene" fra Rakkerpak, så er det ikke noget, du lige glemmer igen. Utroligt morsomt.

De er på banen med et nyt gadeteater-koncept.
Det vil vi prøve at få til vores næste kulturnat fredag den 11. sept.
Hvis du har oplevet "betjentene" fra Rakkerpak, så er det ikke noget, du lige glemmer igen. Utroligt morsomt. De er på banen med et nyt gadeteater-koncept. Det vil vi prøve at få til vores næste kulturnat fredag den 11. sept.
Like
Love
Wow
Haha
21
2 Kommentarer 0 Delinger 686 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind