Hvis du har oplevet "betjentene" fra Rakkerpak, så er det ikke noget, du lige glemmer igen. Utroligt morsomt.

De er på banen med et nyt gadeteater-koncept.
Det vil vi prøve at få til vores næste kulturnat fredag den 11. sept.
Hvis du har oplevet "betjentene" fra Rakkerpak, så er det ikke noget, du lige glemmer igen. Utroligt morsomt. De er på banen med et nyt gadeteater-koncept. Det vil vi prøve at få til vores næste kulturnat fredag den 11. sept.
Like
Love
Wow
Haha
21
2 Comments 0 Shares 686 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In