Recent Updates
  • Endnu et "på-vej-hjem"-billede:
    Jeg har ofte ringet til min mor fra denne bænk. Hun beholdt desværre ikke sit nummer, da hun "flyttede hinsides" for nogle år siden; men derfor kan jeg jo godt sende hende en tanke, når jeg kommer forbi her - ved Birkerød Sø med udsigt til den grønne bymidte.
    Endnu et "på-vej-hjem"-billede: Jeg har ofte ringet til min mor fra denne bænk. Hun beholdt desværre ikke sit nummer, da hun "flyttede hinsides" for nogle år siden; men derfor kan jeg jo godt sende hende en tanke, når jeg kommer forbi her - ved Birkerød Sø med udsigt til den grønne bymidte.
    Like
    Love
    Yay
    Wow
    41
    5 Comments 0 Shares 488 Views
  • Det er godt med "varedeklaration" på siden af kassen.
    Ellers kunne jeg godt blive i tvivl
    (Set som del af udstilling i foyer ved biblioteket i Birkerød)
    Det er godt med <b>"varedeklaration"</b> på siden af kassen. Ellers kunne jeg godt blive i tvivl 😀 (Set som del af udstilling i foyer ved biblioteket i Birkerød)
    Haha
    Like
    Yay
    18
    1 Comments 0 Shares 498 Views
  • Jeg kan ikke lige sætte min finger på det, - men der var et eller andet, der fangede min opmærksomhed ved denne tøjreklame.
    Måske er det farverne?
    Jeg kan ikke lige sætte min finger på det, - men der var et eller andet, der fangede min opmærksomhed ved denne tøjreklame. Måske er det farverne? 😁
    Haha
    Like
    Yay
    31
    5 Comments 0 Shares 502 Views
  • Efter et møde kan jeg godt lide at gå alene et naturskønt sted. Til møder kan jeg dyrke min udadvendte side, men derefter er det godt at "fodre" den indadvendte side ved at gå og lade tingene bundfælde sig.
    Kan du have det på samme måde?
    (Her var det ved en bro og sti langs Sjælsø)
    Efter et møde kan jeg godt lide at gå alene et naturskønt sted. Til møder kan jeg dyrke min udadvendte side, men derefter er det godt at "fodre" den indadvendte side ved at gå og lade tingene bundfælde sig. Kan du have det på samme måde? (Her var det ved en bro og sti langs Sjælsø)
    Like
    Love
    Yay
    Wow
    28
    5 Comments 0 Shares 508 Views
  • Dagens musik:
    En masse gode børnekor på plænen i Tivoli i dag
    Dagens musik: En masse gode børnekor på plænen i Tivoli i dag 😀
    Like
    Yay
    Love
    23
    2 Comments 0 Shares 565 Views
  • Møde i Rudersdal Erhvervsforening i den gamle, gamle byrådssal.
    Dvs. i det gamle rådhus ved Kongevejen som blev brugt ca. 1926-1980. Derefter var det i ny bygning sammen med biblioteket tæt ved Birkerød station. Siden kommunesammenlægning i 2007 har rådhus været i den flotte Arne Jacobsen bygning i Holte.
    PS. Ja, man kan godt gå til møde i erhvervsforening og til punkkoncert på samme aften
    Møde i Rudersdal Erhvervsforening i den gamle, gamle byrådssal. Dvs. i det gamle rådhus ved Kongevejen som blev brugt ca. 1926-1980. Derefter var det i ny bygning sammen med biblioteket tæt ved Birkerød station. Siden kommunesammenlægning i 2007 har rådhus været i den flotte Arne Jacobsen bygning i Holte. PS. Ja, man kan godt gå til møde i erhvervsforening og til punkkoncert på samme aften 😄
    Like
    Yay
    Love
    13
    3 Comments 0 Shares 686 Views
  • Lidt vellyd - ret kraftigt - i Mantzius til aften.
    Kan du høre, hvem det er? (Jeg ville nok have haft svært ved det, hvis jeg ikke havde været der)
    Lidt vellyd - ret kraftigt - i Mantzius til aften. Kan du høre, hvem det er? (Jeg ville nok have haft svært ved det, hvis jeg ikke havde været der)
    Yay
    Like
    Love
    Wow
    15
    3 Comments 0 Shares 435 Views 12
  • Jeg bor et sted med toilet i opgangen.
    Er overbevist om, at I er meget misundelige
    Jeg bor et sted med toilet i opgangen. Er overbevist om, at I er meget misundelige 😁
    Haha
    Like
    Yay
    Wow
    34
    6 Comments 0 Shares 454 Views
  • Stor oplevelse med Savage Rose i Mantzius her til aften.

    Min eneste anke er, at jeg har regnet mig frem til, at det er ca. 50 år siden, jeg hørte dem første gang til koncert i Vejle, så det gør det nemlig en del sværere at bevare illusionen om, at jeg er en ung mand
    Stor oplevelse med <b>Savage Rose</b> i Mantzius her til aften. Min eneste anke er, at jeg har regnet mig frem til, at det er ca. 50 år siden, jeg hørte dem første gang til koncert i Vejle, så det gør det nemlig en del sværere at bevare illusionen om, at jeg er en ung mand 😀
    Like
    Love
    Haha
    Yay
    31
    8 Comments 0 Shares 523 Views
  • 3 generalforsamlinger i denne uge - men så er det også ovre med det. De er et godt sted at få en snak med engagerede folk.
    Foto er fra Frivilligcenter Rudersdal her til aften.
    3 generalforsamlinger i denne uge - men så er det også ovre med det. De er et godt sted at få en snak med engagerede folk. Foto er fra Frivilligcenter Rudersdal her til aften.
    Like
    Yay
    Love
    18
    2 Comments 0 Shares 573 Views
More Stories

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In