Engageret i mit lokalsamfund - Rudersdal / Birkerød - med foreninger, kultur og events.
(Risiko for deling af fjollet joke på et tidspunkt)
(Risiko for deling af fjollet joke på et tidspunkt)
-
93 Posts
-
82 Photos
-
7 Videos
-
Lives in Birkerød, Denmark
-
From Vejle, Denmark
-
Followed by 422 people
Recent Updates
-
Endnu et "på-vej-hjem"-billede:
Jeg har ofte ringet til min mor fra denne bænk. Hun beholdt desværre ikke sit nummer, da hun "flyttede hinsides" for nogle år siden; men derfor kan jeg jo godt sende hende en tanke, når jeg kommer forbi her - ved Birkerød Sø med udsigt til den grønne bymidte.Endnu et "på-vej-hjem"-billede: Jeg har ofte ringet til min mor fra denne bænk. Hun beholdt desværre ikke sit nummer, da hun "flyttede hinsides" for nogle år siden; men derfor kan jeg jo godt sende hende en tanke, når jeg kommer forbi her - ved Birkerød Sø med udsigt til den grønne bymidte.5 Comments 0 Shares 488 Views
41
Please log in to like, share and comment! -
Det er godt med "varedeklaration" på siden af kassen.
Ellers kunne jeg godt blive i tvivl
(Set som del af udstilling i foyer ved biblioteket i Birkerød)Det er godt med <b>"varedeklaration"</b> på siden af kassen. Ellers kunne jeg godt blive i tvivl 😀 (Set som del af udstilling i foyer ved biblioteket i Birkerød)1 Comments 0 Shares 498 Views
18
-
Jeg kan ikke lige sætte min finger på det, - men der var et eller andet, der fangede min opmærksomhed ved denne tøjreklame.
Måske er det farverne?Jeg kan ikke lige sætte min finger på det, - men der var et eller andet, der fangede min opmærksomhed ved denne tøjreklame. Måske er det farverne? 😁5 Comments 0 Shares 502 Views
31
-
Efter et møde kan jeg godt lide at gå alene et naturskønt sted. Til møder kan jeg dyrke min udadvendte side, men derefter er det godt at "fodre" den indadvendte side ved at gå og lade tingene bundfælde sig.
Kan du have det på samme måde?
(Her var det ved en bro og sti langs Sjælsø)Efter et møde kan jeg godt lide at gå alene et naturskønt sted. Til møder kan jeg dyrke min udadvendte side, men derefter er det godt at "fodre" den indadvendte side ved at gå og lade tingene bundfælde sig. Kan du have det på samme måde? (Her var det ved en bro og sti langs Sjælsø)5 Comments 0 Shares 508 Views
28
-
Dagens musik:
En masse gode børnekor på plænen i Tivoli i dagDagens musik: En masse gode børnekor på plænen i Tivoli i dag 😀2 Comments 0 Shares 565 Views
23
-
Møde i Rudersdal Erhvervsforening i den gamle, gamle byrådssal.
Dvs. i det gamle rådhus ved Kongevejen som blev brugt ca. 1926-1980. Derefter var det i ny bygning sammen med biblioteket tæt ved Birkerød station. Siden kommunesammenlægning i 2007 har rådhus været i den flotte Arne Jacobsen bygning i Holte.
PS. Ja, man kan godt gå til møde i erhvervsforening og til punkkoncert på samme aftenMøde i Rudersdal Erhvervsforening i den gamle, gamle byrådssal. Dvs. i det gamle rådhus ved Kongevejen som blev brugt ca. 1926-1980. Derefter var det i ny bygning sammen med biblioteket tæt ved Birkerød station. Siden kommunesammenlægning i 2007 har rådhus været i den flotte Arne Jacobsen bygning i Holte. PS. Ja, man kan godt gå til møde i erhvervsforening og til punkkoncert på samme aften 😄3 Comments 0 Shares 686 Views
13
-
Lidt vellyd - ret kraftigt - i Mantzius til aften.
Kan du høre, hvem det er? (Jeg ville nok have haft svært ved det, hvis jeg ikke havde været der)Lidt vellyd - ret kraftigt - i Mantzius til aften. Kan du høre, hvem det er? (Jeg ville nok have haft svært ved det, hvis jeg ikke havde været der)3 Comments 0 Shares 435 Views 12
15
-
Jeg bor et sted med toilet i opgangen.
Er overbevist om, at I er meget misundeligeJeg bor et sted med toilet i opgangen. Er overbevist om, at I er meget misundelige 😁6 Comments 0 Shares 454 Views
34
-
Stor oplevelse med Savage Rose i Mantzius her til aften.
Min eneste anke er, at jeg har regnet mig frem til, at det er ca. 50 år siden, jeg hørte dem første gang til koncert i Vejle, så det gør det nemlig en del sværere at bevare illusionen om, at jeg er en ung mandStor oplevelse med <b>Savage Rose</b> i Mantzius her til aften. Min eneste anke er, at jeg har regnet mig frem til, at det er ca. 50 år siden, jeg hørte dem første gang til koncert i Vejle, så det gør det nemlig en del sværere at bevare illusionen om, at jeg er en ung mand 😀8 Comments 0 Shares 523 Views
31
-
3 generalforsamlinger i denne uge - men så er det også ovre med det. De er et godt sted at få en snak med engagerede folk.
Foto er fra Frivilligcenter Rudersdal her til aften.3 generalforsamlinger i denne uge - men så er det også ovre med det. De er et godt sted at få en snak med engagerede folk. Foto er fra Frivilligcenter Rudersdal her til aften.2 Comments 0 Shares 573 Views
18
More Stories