Endnu et "på-vej-hjem"-billede:
Jeg har ofte ringet til min mor fra denne bænk. Hun beholdt desværre ikke sit nummer, da hun "flyttede hinsides" for nogle år siden; men derfor kan jeg jo godt sende hende en tanke, når jeg kommer forbi her - ved Birkerød Sø med udsigt til den grønne bymidte.
Endnu et "på-vej-hjem"-billede: Jeg har ofte ringet til min mor fra denne bænk. Hun beholdt desværre ikke sit nummer, da hun "flyttede hinsides" for nogle år siden; men derfor kan jeg jo godt sende hende en tanke, når jeg kommer forbi her - ved Birkerød Sø med udsigt til den grønne bymidte.
Like
Love
Yay
Wow
41
5 Kommentarer 0 Delinger 488 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind