Recent Updates
  • En del brugere ligner mere agenter end - ja netop - brugere. De har 0 venner og deres eneste opslag præsenteret et - ofte udenlandsk - firma.
    Kan vi smide den slags 'brugere' ud? Jeg kan ikke se, at de bidrager med noget positivt til SOCii.


    En del brugere ligner mere agenter end - ja netop - brugere. De har 0 venner og deres eneste opslag præsenteret et - ofte udenlandsk - firma. Kan vi smide den slags 'brugere' ud? Jeg kan ikke se, at de bidrager med noget positivt til SOCii.
    Like
    13
    4 Comments 0 Shares 169 Views
  • Der er godt nok mange reklamer for tiden, hvis man vælger at scrolle i "Gå på opdagelse". Især artikler. Hvis man derimod bare trykker på det blå SOCii felt i venstre hjørne, så er det ikke så slemt. Man får den fornemmelse, at brugerne er sælgere som blot vil aflevere en reklame og ikke brugere, som vil dele deres oplevelser og holdninger på SOCii. Hvad mener I?
    Der er godt nok mange reklamer for tiden, hvis man vælger at scrolle i "Gå på opdagelse". Især artikler. Hvis man derimod bare trykker på det blå SOCii felt i venstre hjørne, så er det ikke så slemt. Man får den fornemmelse, at brugerne er sælgere som blot vil aflevere en reklame og ikke brugere, som vil dele deres oplevelser og holdninger på SOCii. Hvad mener I?
    Like
    Sad
    Angry
    7
    9 Comments 0 Shares 297 Views
  • Det er altid opløftende at læse Actual News. Den udkommer uregelmæssigt men helhjertet!
    https://actualnews.dk
    Det er altid opløftende at læse Actual News. Den udkommer uregelmæssigt men helhjertet! https://actualnews.dk
    ACTUALNEWS.DK
    #ActualNews
    Kritisk optimisme, radikal innovation og klimafremskridt – formidlet af Denis Rivin
    Like
    Yay
    6
    0 Comments 0 Shares 252 Views
  • Der var sandelig en video mere, fra samme dag.
    Der var sandelig en video mere, fra samme dag.
    Like
    Love
    Yay
    Wow
    5
    2 Comments 0 Shares 288 Views 16
  • Bruger erfaringer i Proton - universet
    Like
    Angry
    5
    6 Comments 0 Shares 422 Views
  • 4. maj - lys i vinduet! Det skal vi da ha!
    4. maj - lys i vinduet! Det skal vi da ha!
    Like
    Yay
    15
    0 Comments 0 Shares 310 Views
  • Glæder mig til at valget er overstået. Så kan man nok igen åbne SOCii og høre hvad der rør sig blandt mennesker!
    Glæder mig til at valget er overstået. Så kan man nok igen åbne SOCii og høre hvad der rør sig blandt mennesker!
    Like
    6
    1 Comments 0 Shares 362 Views
  • MitID-app til alle, tak. Så vi slipper for kodeviser.
    MitID-app til alle, tak. Så vi slipper for kodeviser.
    Fantastisk!
    Lige hvad jeg håbede!!

    https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/politikere-fra-syv-partier-dit-mitid-boer-fungere-uden-apple-og-google
    WWW.DR.DK
    Politikere fra syv partier: Dit MitID bør fungere uden Apple og Google
    Partier lige fra SF til Venstre ønsker at gøre MitID tilgængelig uden om Apple og Googles økosystemer. Det handler både om fri konkurrence og sikkerhedspolitik.
    Like
    Yay
    Wow
    13
    1 Comments 0 Shares 519 Views
  • Hvis i tænker, at det var en lag og kold vinter i 2026, så se lige dette billede fra Skånes sydkyst taget den 26 marts 2013.
    Hvis i tænker, at det var en lag og kold vinter i 2026, så se lige dette billede fra Skånes sydkyst taget den 26 marts 2013.
    Yay
    Like
    Wow
    13
    0 Comments 0 Shares 543 Views
  • Af og til kommer der sjove billeder ud af 'lommeskud'. Denne selfie var IKKE planlagt. Det var ren fumleri!
    Af og til kommer der sjove billeder ud af 'lommeskud'. Denne selfie var IKKE planlagt. Det var ren fumleri!
    Like
    Haha
    Yay
    Love
    14
    2 Comments 0 Shares 473 Views
More Stories

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In