En del brugere ligner mere agenter end - ja netop - brugere. De har 0 venner og deres eneste opslag præsenteret et - ofte udenlandsk - firma.
Kan vi smide den slags 'brugere' ud? Jeg kan ikke se, at de bidrager med noget positivt til SOCii.


En del brugere ligner mere agenter end - ja netop - brugere. De har 0 venner og deres eneste opslag præsenteret et - ofte udenlandsk - firma. Kan vi smide den slags 'brugere' ud? Jeg kan ikke se, at de bidrager med noget positivt til SOCii.
Like
13
4 Kommentarer 0 Delinger 169 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind