En del brugere ligner mere agenter end - ja netop - brugere. De har 0 venner og deres eneste opslag præsenteret et - ofte udenlandsk - firma.
Kan vi smide den slags 'brugere' ud? Jeg kan ikke se, at de bidrager med noget positivt til SOCii.


En del brugere ligner mere agenter end - ja netop - brugere. De har 0 venner og deres eneste opslag præsenteret et - ofte udenlandsk - firma. Kan vi smide den slags 'brugere' ud? Jeg kan ikke se, at de bidrager med noget positivt til SOCii.
Like
13
4 Comments 0 Shares 169 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In