På Toppen - Cafe og Herberg  (Et albergue som på Caminoen)
På Toppen - Cafe og Herberg  (Et albergue som på Caminoen)
På Toppen - Cafe og Herberg

For cyklister og vandrere. I ❤ af Mols Bjerge.

Vi har åbent året rundt og næsten hver dag. Fastgjort som første/øverste opslag finder du dagens forventede åbningstider.

Vi ses På Toppen af Mols
  • 37 andre kan lide dette
  • 81 Indlæg
  • 79 Fotos
  • 1 Videoer
  • 5 Anmeldelser 5.0
  • Mad og drikke
  • På Toppen - Cafe og Herberg
  • 20445384
  • 8420, Danmark
Fastgjort opslag
ÅBNINGSTIDER 26. maj 2026

Cafe: Lukket
Herberg: Åben

BOOKING - OVERNATNING HERBERG
Du kan booke plads på cykel- og vandreherberget her: https://forms.office.com/r/MEZ9c9wn2G

BAGAGETRANSPORT - RØNDE, MOLS, HELGENÆS, EBELTOFT
Pris 165 kr - Udfyld denne formular inden kl 8 på dagen for transporten: https://forms.office.com/r/FatHc0P7nj

FRIVILLIG
Vi åbner dørene for frivilligt arbejde i 2026 – i første omgang fra fredag til søndag i perioden fra 1. april til 1. oktober. I linket her er en formular, hvor du kan skrive dig på, hvis du gerne vil give en hånd med her på herberget, i landsbyen og i lokalområdet; https://forms.office.com/r/4AjRUnjPkH
🇩🇰 ÅBNINGSTIDER 26. maj 2026 🇩🇰 Cafe: Lukket Herberg: Åben BOOKING - OVERNATNING HERBERG Du kan booke plads på cykel- og vandreherberget her: https://forms.office.com/r/MEZ9c9wn2G BAGAGETRANSPORT - RØNDE, MOLS, HELGENÆS, EBELTOFT Pris 165 kr - Udfyld denne formular inden kl 8 på dagen for transporten: https://forms.office.com/r/FatHc0P7nj FRIVILLIG Vi åbner dørene for frivilligt arbejde i 2026 – i første omgang fra fredag til søndag i perioden fra 1. april til 1. oktober. I linket her er en formular, hvor du kan skrive dig på, hvis du gerne vil give en hånd med her på herberget, i landsbyen og i lokalområdet; https://forms.office.com/r/4AjRUnjPkH
Like
Love
Yay
Wow
6
0 Kommentarer 0 Delinger 787 Visninger
Forsiden
  • For første gang siden vi åbnede cykel- og vandreherberget for et par år siden er her gæster booket ind i alle weekenderne - indtil videre i både maj og juni.

    Det lyder måske ikke af meget, men det er det, når vi ikke kan bruge de kommercielle bookingportaler.

    På booking.com kan vi ikke få lov kun at være åbne for cykel- og vandrefolk, på Airbnb bliver vi vurderet som dårlig udlejer, når vi ikke svarer på deres alenlange spørgeskemaer om hver eneste gæst, på Campanion er vi ikke velkommen, fordi vi er for billige etc.

    På vores hjemmeside (https://toppenafmols.com) deler vi info om andre lignende overnatningssteder her på Mols/Helgenæs.
    For første gang siden vi åbnede cykel- og vandreherberget for et par år siden er her gæster booket ind i alle weekenderne - indtil videre i både maj og juni. Det lyder måske ikke af meget, men det er det, når vi ikke kan bruge de kommercielle bookingportaler. På booking.com kan vi ikke få lov kun at være åbne for cykel- og vandrefolk, på Airbnb bliver vi vurderet som dårlig udlejer, når vi ikke svarer på deres alenlange spørgeskemaer om hver eneste gæst, på Campanion er vi ikke velkommen, fordi vi er for billige etc. På vores hjemmeside (https://toppenafmols.com) deler vi info om andre lignende overnatningssteder her på Mols/Helgenæs.
    Like
    Yay
    4
    1 Kommentarer 0 Delinger 551 Visninger
  • 10
    May
    Gildespollen 2, Agri, Danmark
    Charlotte Rennuit-Mortensen fra Knebel kommer her d. 10. maj kl. 9.30 og tilbyder 1,5 times (gratis) yogaundervisning målrettet skiløbere. Baggrunden er, at yoga blev efterspurgt på en fælles skitur til Norge i januar. Charlotte underviser i yoga og vil gerne målrette det til skiløbere. Efter træningen kan vi snakke om, hvordan vi kommer videre - evt. med faste træningstidspunkter næste vinter, så alle kan blive klar til skiturene. Der er begrænset antal pladser d. 10. maj, (max. 12) så tilmelding er nødvendig. Det er først til mølle med tilmelding pr. sms til 20445384. Medbring selv yogamåtte. Fuld bevægelighed er en fordel. Med Venlig Hilsen Anne Kristine Mouritsen På Toppen - Agri
    Like
    Yay
    3
    0 Kommentarer 0 Delinger 456 Visninger
  • Øv - En kaffekollega i Ebeltoft lukker - Vinteren var for hård ved Aoife Coffee.

    Vinteren er en udfordring for mange af os i cafebranchen på landet og i de små turistbyer.

    Her På Toppen har vi nu i 7 år holdt åbent året rundt, men i november, december, januar og februar giver det bestemt ikke økonomisk mening. Vi kan kun gøre det fordi vi bor her og ikke ansætter personale.

    Nu er vi på vej ind i en sæson, hvor jeg (og Kim, når han har tid at hjælpe til) til gengæld skal løbe meget stærkt indimellem - og stadig uden ansatte. Vi er bare ikke store nok til at kunne ansætte. Så I må bære over med os og hjælpe til med opvasken, hvis vi er bagefter

    Men øv-nyhed om Aofie. Vi har jo brug for kaffebarer og vi gider ikke trække vores kaffe i en automat :-(

    https://dinavis.dk/samfund/ECE19254038/vild-udvikling-populaer-kaffebar-lukker-med-oejeblikkelig-virkning/?fp-exp=80141007&fp-alg=801410072
    Øv - En kaffekollega i Ebeltoft lukker - Vinteren var for hård ved Aoife Coffee. Vinteren er en udfordring for mange af os i cafebranchen på landet og i de små turistbyer. Her På Toppen har vi nu i 7 år holdt åbent året rundt, men i november, december, januar og februar giver det bestemt ikke økonomisk mening. Vi kan kun gøre det fordi vi bor her og ikke ansætter personale. Nu er vi på vej ind i en sæson, hvor jeg (og Kim, når han har tid at hjælpe til) til gengæld skal løbe meget stærkt indimellem - og stadig uden ansatte. Vi er bare ikke store nok til at kunne ansætte. Så I må bære over med os og hjælpe til med opvasken, hvis vi er bagefter 😅 Men øv-nyhed om Aofie. Vi har jo brug for kaffebarer og vi gider ikke trække vores kaffe i en automat :-( https://dinavis.dk/samfund/ECE19254038/vild-udvikling-populaer-kaffebar-lukker-med-oejeblikkelig-virkning/?fp-exp=80141007&fp-alg=801410072
    DINAVIS.DK
    Vild udvikling: Populær kaffebar lukker med øjeblikkelig virkning
    Vinteren har tæret for hårdt på Aoife Coffee på Fiskerihavnen. Kaffebaren i Aarhus fortsætter.
    Love
    Sad
    2
    1 Kommentarer 0 Delinger 929 Visninger
  • Jeg er super glad for at kunne fortælle, at jeg, som repræsentant for servicenetværket i Nationalpark Mols Bjerge, har fået en plads i Nationalparkrådet de næste 4 år.

    /Anne Kristine, Vært her På Toppen - Cafe og Herberg

    https://nationalparkmolsbjerge.dk/om-os/organisation
    Jeg er super glad for at kunne fortælle, at jeg, som repræsentant for servicenetværket i Nationalpark Mols Bjerge, har fået en plads i Nationalparkrådet de næste 4 år. /Anne Kristine, Vært her På Toppen - Cafe og Herberg https://nationalparkmolsbjerge.dk/om-os/organisation
    Organisation
    Nationalparkfond Mols Bjerge er et uafhængigt organ inden for den statslige forvaltning.
    Yay
    3
    0 Kommentarer 0 Delinger 593 Visninger
  • TicoNico spiller her i morgen kl. 14

    TicoNico spiller farverig musik fra Brasilien og Argentina på violin, harmonika, guitar og bas

    De spiller for 'åbne døre' i gårdspladsen eller inde i Katedralen - afhængigt af vejret. Dvs. der er fri adgang uden billet, men du kan jo tage en skærv med til hatten, hvis du kan lide musikken og gerne vil støtte musikerne :-)

    Parkering ved kirken.

    https://socii.dk/events/184
    TicoNico spiller her i morgen kl. 14 TicoNico spiller farverig musik fra Brasilien og Argentina på violin, harmonika, guitar og bas De spiller for 'åbne døre' i gårdspladsen eller inde i Katedralen - afhængigt af vejret. Dvs. der er fri adgang uden billet, men du kan jo tage en skærv med til hatten, hvis du kan lide musikken og gerne vil støtte musikerne :-) Parkering ved kirken. https://socii.dk/events/184
    SOCII.DK
    TicoNico spiller På Toppen
    Mere præcist klokkeslet kommer senere. TicoNico spiller farverig musik fra Brasilien og Argentina på violin, harmonika, guitar og bas De spiller for 'åbne døre' i gårdspladsen eller inde i Katedralen - afhængigt af vejret. Dvs. der er fri...
    Yay
    Wow
    2
    1 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger
  • Serviceinfo til Jer, der planlægger en tur til Agri i dag.

    Der køres 'Mols Spring Classic' og det ser ud til at alle ruterne går gennem Agri. Så der bliver nok mange cykler på vejen.



    Se ruterne her: https://belgiancyclingclub.dk/mols-spring-classic-2026/
    Serviceinfo til Jer, der planlægger en tur til Agri i dag. Der køres 'Mols Spring Classic' og det ser ud til at alle ruterne går gennem Agri. Så der bliver nok mange cykler på vejen. 🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴🚴 Se ruterne her: https://belgiancyclingclub.dk/mols-spring-classic-2026/
    BELGIANCYCLINGCLUB.DK
    Mols Spring Classic
    Mols Spring Classic Kick start sæsonen med en unik Naturoplevelser. Velkommen til Mols Spring Classic – et motionscykelløb, der tager dig gennem den betagende natur på Mols og Helgenæs, du kan vælge mellem to landevejsruter og en gravel rute.
    Like
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 699 Visninger
  • Vandreritual i Mols Bjerge


    Når hybenrosen atter springer ud begynder noget nyt her På Toppen.

    Hvis du vil være med, er ideen,
    1) at du på din vej gennem Mols Bjerge samler hybenroseblomster,
    2) som du afleverer, når du besøger 'På Toppen - Cafe og Herberg'. Vi går ikke op i, hvor mange du samler og vi vejer ikke, når du afleverer. Du samler blot så meget, du orker og
    3) som tak får du en gave af os - en ægte rosenperle.

    Hvorfor:
    - Fordi hybenrosen er en invasiv art, der fortrænger de hjemmehørende arter i Mols Bjerge. Når blomsten fjernes sætter hybenrosen ikke frøstand og får sværere ved at brede sig.
    - Fordi vi kan bruge blomsterne til at lave smukke rosenperler, som vi kan sælge i vores butik.

    Vi nåede selv at plukke hybenroseblomster inden de afblomstrede helt sidste år. Blomsterne har vi forvandlet til rosenperler efter den gamle kogeteknik, der er blevet brugt gennem århundreder. Perlerne er en gave fra naturen – og en gave til den vandrende.

    #alberque #vandrecafe #vandreherberg #cykelcafe #cykelherberg #bjergetapen #molsbjergestien #molsbjerge #vandremolsbjerge #pilgrim #rosenperler #noshitjustpeaceandpassion #makesimplelifegreatagain
    <h2> 🌹 Vandreritual i Mols Bjerge🌹 </h2> Når hybenrosen atter springer ud begynder noget nyt her På Toppen. Hvis du vil være med, er ideen, 1) at du på din vej gennem Mols Bjerge samler hybenroseblomster, 2) som du afleverer, når du besøger 'På Toppen - Cafe og Herberg'. Vi går ikke op i, hvor mange du samler og vi vejer ikke, når du afleverer. Du samler blot så meget, du orker og 3) som tak får du en gave af os - en ægte rosenperle. Hvorfor: - Fordi hybenrosen er en invasiv art, der fortrænger de hjemmehørende arter i Mols Bjerge. Når blomsten fjernes sætter hybenrosen ikke frøstand og får sværere ved at brede sig. - Fordi vi kan bruge blomsterne til at lave smukke rosenperler, som vi kan sælge i vores butik. Vi nåede selv at plukke hybenroseblomster inden de afblomstrede helt sidste år. Blomsterne har vi forvandlet til rosenperler efter den gamle kogeteknik, der er blevet brugt gennem århundreder. Perlerne er en gave fra naturen – og en gave til den vandrende. #alberque #vandrecafe #vandreherberg #cykelcafe #cykelherberg #bjergetapen #molsbjergestien #molsbjerge #vandremolsbjerge #pilgrim #rosenperler #noshitjustpeaceandpassion #makesimplelifegreatagain
    Like
    Yay
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger
  • Vi har modtaget en svensk opskrift på pilgrimsbrød.

    I dag har vi bagt det og du kan derfor købe og smage et stykke i cafeen.


    #pilgrimsbrød #alberque #vandrecafe #vandreherberg #cykelcafe #cykelherberg #bjergetapen #molsbjergestien #molsbjerge #vandremolsbjerge #pilgrim #noshitjustpeaceandpassion #makesimplelifegreatagain
    Vi har modtaget en svensk opskrift på pilgrimsbrød. I dag har vi bagt det og du kan derfor købe og smage et stykke i cafeen. #pilgrimsbrød #alberque #vandrecafe #vandreherberg #cykelcafe #cykelherberg #bjergetapen #molsbjergestien #molsbjerge #vandremolsbjerge #pilgrim #noshitjustpeaceandpassion #makesimplelifegreatagain
    Like
    3
    1 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger
  • https://socii.dk/events/184
    https://socii.dk/events/184
    SOCII.DK
    TicoNico spiller På Toppen
    Mere præcist klokkeslet kommer senere. TicoNico spiller for 'åbne døre' i gårdspladsen eller inde i Katedralen - afhængigt af vejret. Dvs. der er fri adgang uden billet, men du kan jo tage en skærv med til hatten, hvis du kan lide musikken og...
    Like
    2
    1 Kommentarer 0 Delinger 602 Visninger
  • Så er vejskiltene renoveret. Nu skal de bare op at hænge.

    #alberque #vandrecafe #vandreherberg #cykelcafe #cykelherberg #bjergetapen #molsbjergestien #molsbjerge #vandremolsbjerge #pilgrim #noshitjustpeaceandpassion #makesimplelifegreatagain
    Så er vejskiltene renoveret. Nu skal de bare op at hænge. #alberque #vandrecafe #vandreherberg #cykelcafe #cykelherberg #bjergetapen #molsbjergestien #molsbjerge #vandremolsbjerge #pilgrim #noshitjustpeaceandpassion #makesimplelifegreatagain
    Like
    Yay
    5
    0 Kommentarer 0 Delinger 1K Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind