Forsiden
  • En del brugere ligner mere agenter end - ja netop - brugere. De har 0 venner og deres eneste opslag præsenteret et - ofte udenlandsk - firma.
    Kan vi smide den slags 'brugere' ud? Jeg kan ikke se, at de bidrager med noget positivt til SOCii.


    En del brugere ligner mere agenter end - ja netop - brugere. De har 0 venner og deres eneste opslag præsenteret et - ofte udenlandsk - firma. Kan vi smide den slags 'brugere' ud? Jeg kan ikke se, at de bidrager med noget positivt til SOCii.
    Like
    13
    4 Kommentarer 0 Delinger 169 Visninger
  • Der er godt nok mange reklamer for tiden, hvis man vælger at scrolle i "Gå på opdagelse". Især artikler. Hvis man derimod bare trykker på det blå SOCii felt i venstre hjørne, så er det ikke så slemt. Man får den fornemmelse, at brugerne er sælgere som blot vil aflevere en reklame og ikke brugere, som vil dele deres oplevelser og holdninger på SOCii. Hvad mener I?
    Der er godt nok mange reklamer for tiden, hvis man vælger at scrolle i "Gå på opdagelse". Især artikler. Hvis man derimod bare trykker på det blå SOCii felt i venstre hjørne, så er det ikke så slemt. Man får den fornemmelse, at brugerne er sælgere som blot vil aflevere en reklame og ikke brugere, som vil dele deres oplevelser og holdninger på SOCii. Hvad mener I?
    Like
    Sad
    Angry
    7
    9 Kommentarer 0 Delinger 297 Visninger
  • Det er altid opløftende at læse Actual News. Den udkommer uregelmæssigt men helhjertet!
    https://actualnews.dk
    Det er altid opløftende at læse Actual News. Den udkommer uregelmæssigt men helhjertet! https://actualnews.dk
    ACTUALNEWS.DK
    #ActualNews
    Kritisk optimisme, radikal innovation og klimafremskridt – formidlet af Denis Rivin
    Like
    Yay
    6
    0 Kommentarer 0 Delinger 252 Visninger
  • Der var sandelig en video mere, fra samme dag.
    Der var sandelig en video mere, fra samme dag.
    Like
    Love
    Yay
    Wow
    5
    2 Kommentarer 0 Delinger 288 Visninger 16
  • Bruger erfaringer i Proton - universet
    Like
    Angry
    5
    6 Kommentarer 0 Delinger 422 Visninger
  • 4. maj - lys i vinduet! Det skal vi da ha!
    4. maj - lys i vinduet! Det skal vi da ha!
    Like
    Yay
    15
    0 Kommentarer 0 Delinger 310 Visninger
  • Glæder mig til at valget er overstået. Så kan man nok igen åbne SOCii og høre hvad der rør sig blandt mennesker!
    Glæder mig til at valget er overstået. Så kan man nok igen åbne SOCii og høre hvad der rør sig blandt mennesker!
    Like
    6
    1 Kommentarer 0 Delinger 362 Visninger
  • MitID-app til alle, tak. Så vi slipper for kodeviser.
    MitID-app til alle, tak. Så vi slipper for kodeviser.
    Fantastisk!
    Lige hvad jeg håbede!!

    https://www.dr.dk/nyheder/politik/folketingsvalg/politikere-fra-syv-partier-dit-mitid-boer-fungere-uden-apple-og-google
    WWW.DR.DK
    Politikere fra syv partier: Dit MitID bør fungere uden Apple og Google
    Partier lige fra SF til Venstre ønsker at gøre MitID tilgængelig uden om Apple og Googles økosystemer. Det handler både om fri konkurrence og sikkerhedspolitik.
    Like
    Yay
    Wow
    13
    1 Kommentarer 0 Delinger 519 Visninger
  • Hvis i tænker, at det var en lag og kold vinter i 2026, så se lige dette billede fra Skånes sydkyst taget den 26 marts 2013.
    Hvis i tænker, at det var en lag og kold vinter i 2026, så se lige dette billede fra Skånes sydkyst taget den 26 marts 2013.
    Yay
    Like
    Wow
    13
    0 Kommentarer 0 Delinger 543 Visninger
  • Af og til kommer der sjove billeder ud af 'lommeskud'. Denne selfie var IKKE planlagt. Det var ren fumleri!
    Af og til kommer der sjove billeder ud af 'lommeskud'. Denne selfie var IKKE planlagt. Det var ren fumleri!
    Like
    Haha
    Yay
    Love
    14
    2 Kommentarer 0 Delinger 473 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind