• Pinsefest i Ansgarkirken samler hele Hedehusene

    Anden Pinsedag inviterer Ansgarkirken i Hedehusene til en stor pinsefest for hele familien med aktiviteter, musik og fællesskab fra morgen til eftermiddag.

    Dagen begynder kl. 10 med gudstjeneste ved præst Frances Ida Benzon, hvorefter programmet byder på fællessang i pinsesolen, koncerter, quiz og trylleshow med Jungle Jim. Ansgarkirkens Korskole og Rytmiske Kor sørger for musikalske oplevelser i kirkerummet.

    Der vil hele dagen være aktiviteter for både børn og voksne i samarbejde med FDF, blandt andet lege, ansigtsmaling, krea-værksted og pandekagebagning. Gæsterne kan også prøve lykken i tombolaen, hvor overskuddet går til menighedsplejen, som støtter udsatte børn, familier og enlige i lokalområdet.

    Kirken sørger desuden for mad og drikke dagen igennem med grill, frugtsalat og eftermiddagskage.

    Pinsefesten finder sted i Ansgarkirken, Hovedgaden 369, 2640 Hedehusene, og alle er velkomne.
    kl 10:00 - 15:00

    Mobilfoto: Carsten H
    Pinsefest i Ansgarkirken samler hele Hedehusene Anden Pinsedag inviterer Ansgarkirken i Hedehusene til en stor pinsefest for hele familien med aktiviteter, musik og fællesskab fra morgen til eftermiddag. Dagen begynder kl. 10 med gudstjeneste ved præst Frances Ida Benzon, hvorefter programmet byder på fællessang i pinsesolen, koncerter, quiz og trylleshow med Jungle Jim. Ansgarkirkens Korskole og Rytmiske Kor sørger for musikalske oplevelser i kirkerummet. Der vil hele dagen være aktiviteter for både børn og voksne i samarbejde med FDF, blandt andet lege, ansigtsmaling, krea-værksted og pandekagebagning. Gæsterne kan også prøve lykken i tombolaen, hvor overskuddet går til menighedsplejen, som støtter udsatte børn, familier og enlige i lokalområdet. Kirken sørger desuden for mad og drikke dagen igennem med grill, frugtsalat og eftermiddagskage. Pinsefesten finder sted i Ansgarkirken, Hovedgaden 369, 2640 Hedehusene, og alle er velkomne. kl 10:00 - 15:00 Mobilfoto: Carsten H
    Like
    1
    0 Comments 0 Shares 499 Views
  • Ny legeplads skyder op i Rønnevang – plads til både fart, leg og fællesskab

    Der er godt nyt til områdets børn og familier i Rønnevang. En splinterny legeplads er nemlig blevet indviet i den vestlige ende af Rønnevangsstrøget tæt ved Birkehøj Plejehjem og gang- og cykelstien langs Hveen Boulevard.

    Den nye legeplads er skabt med fokus på både små børn og de lidt større i alderen 6-14 år – noget mange familier i området længe har efterspurgt. Med alt fra svævebaner og pendulgynge til balancebaner og hængekøjer er der lagt op til mange timers aktiv leg og socialt samvær.

    Borgmester Michael Ziegler glæder sig over det nye samlingspunkt:

    > “Vi har gerne villet lave en legeplads i Rønnevangsområdet, som også er for de lidt større børn. Nu er den klar, og vi håber, at der bliver taget godt imod den.”

    Legepladsen rummer blandt andet et stort tårnsystem med rutsjebane, dobbelt svævebane, karrusel, vippe, kolbøttestativ, hængekøjer og en stor 5-gynge. Derudover er der etableret en lille boldbane, som giver mulighed for både spontane fodboldkampe og fælles aktiviteter.

    Området omkring legepladsen er samtidig tænkt som mere end bare et sted at lege. Her finder man også små grønne bakker, frugttræer og en hundeskov, hvilket skal være med til at skabe et levende og grønt byrum for hele kvarteret. Kommunen forventer desuden at så nyt græs i området til efteråret.

    Den nye legeplads bliver en del af udviklingen omkring Rønnevangsstrøget, som gennem de senere år er blevet forvandlet til et grønt og rekreativt område med plads til både leg, bevægelse og ophold. Området er tidligere blevet beskrevet som et vigtigt samlingspunkt for lokale familier og unge.

    Flere beboere i området håber nu, at den nye legeplads kan blive et naturligt mødested, hvor børn kan mødes på tværs af alder, mens forældre og bedsteforældre får et hyggeligt sted at samles i hverdagen.

    Med kombinationen af moderne legeredskaber, grønne omgivelser og aktiviteter for flere aldersgrupper ser den nye legeplads allerede ud til at blive et populært samlingspunkt i Rønnevang.

    MobilFoto: Carsten H

    #Taastrup #Rønnevang #børn

    Ny legeplads skyder op i Rønnevang – plads til både fart, leg og fællesskab Der er godt nyt til områdets børn og familier i Rønnevang. En splinterny legeplads er nemlig blevet indviet i den vestlige ende af Rønnevangsstrøget tæt ved Birkehøj Plejehjem og gang- og cykelstien langs Hveen Boulevard. Den nye legeplads er skabt med fokus på både små børn og de lidt større i alderen 6-14 år – noget mange familier i området længe har efterspurgt. Med alt fra svævebaner og pendulgynge til balancebaner og hængekøjer er der lagt op til mange timers aktiv leg og socialt samvær. Borgmester Michael Ziegler glæder sig over det nye samlingspunkt: > “Vi har gerne villet lave en legeplads i Rønnevangsområdet, som også er for de lidt større børn. Nu er den klar, og vi håber, at der bliver taget godt imod den.” Legepladsen rummer blandt andet et stort tårnsystem med rutsjebane, dobbelt svævebane, karrusel, vippe, kolbøttestativ, hængekøjer og en stor 5-gynge. Derudover er der etableret en lille boldbane, som giver mulighed for både spontane fodboldkampe og fælles aktiviteter. Området omkring legepladsen er samtidig tænkt som mere end bare et sted at lege. Her finder man også små grønne bakker, frugttræer og en hundeskov, hvilket skal være med til at skabe et levende og grønt byrum for hele kvarteret. Kommunen forventer desuden at så nyt græs i området til efteråret. Den nye legeplads bliver en del af udviklingen omkring Rønnevangsstrøget, som gennem de senere år er blevet forvandlet til et grønt og rekreativt område med plads til både leg, bevægelse og ophold. Området er tidligere blevet beskrevet som et vigtigt samlingspunkt for lokale familier og unge. Flere beboere i området håber nu, at den nye legeplads kan blive et naturligt mødested, hvor børn kan mødes på tværs af alder, mens forældre og bedsteforældre får et hyggeligt sted at samles i hverdagen. Med kombinationen af moderne legeredskaber, grønne omgivelser og aktiviteter for flere aldersgrupper ser den nye legeplads allerede ud til at blive et populært samlingspunkt i Rønnevang. MobilFoto: Carsten H #Taastrup #Rønnevang #børn
    Wow
    1
    1 Comments 0 Shares 858 Views
  • Der er utrolig mange blomster på vores frugttræer og buske. Håber der er en masse insekter til bestøvning
    Der er utrolig mange blomster på vores frugttræer og buske. Håber der er en masse insekter til bestøvning 🙏
    Like
    Yay
    9
    4 Comments 0 Shares 475 Views
  • Dagens Arne :

    I Roskildes kongegrave ligger de
    Ikke brændt eller formalet
    Ingen pulveriserede potentater
    Ingen tilsætningsstoffer
    eller balsameringsvæsker.
    Hele og fuldstændige
    økologisk forsvarlige
    ligger de som fuldfede oste
    og hengiver sig
    til omdannelsesprocesserne.

    Saftsprængte svulmer de
    og siver stille i kisterne
    Midernes herrer
    Lodne af svampevækst
    Døde, men kravlende af liv

    Så bliver alt stille
    Lidt brunt pergament
    strakt over knogler
    Nærmest som tørrede
    lichi-frugter

    Med tiden smuldrer også ben
    og støvet løber i en tynd strøm
    ud af kistens timeglas
    og ned i den ventende jord.
    I århundreder har jorden ventet
    på sprækker i sarkofagerne
    Men jorden er tålmodig
    Alt kommer til den, der kan vente.

    Et mælkebøttefnug
    svæver ind i kirkerummet
    på en solstribe af støv
    sætter sig i en sprække mellem fliserne
    suger næring af Harald Blåtand
    og begynder at spire.

    ©Arne Herløv Petersen
    Dagens Arne : I Roskildes kongegrave ligger de Ikke brændt eller formalet Ingen pulveriserede potentater Ingen tilsætningsstoffer eller balsameringsvæsker. Hele og fuldstændige økologisk forsvarlige ligger de som fuldfede oste og hengiver sig til omdannelsesprocesserne. Saftsprængte svulmer de og siver stille i kisterne Midernes herrer Lodne af svampevækst Døde, men kravlende af liv Så bliver alt stille Lidt brunt pergament strakt over knogler Nærmest som tørrede lichi-frugter Med tiden smuldrer også ben og støvet løber i en tynd strøm ud af kistens timeglas og ned i den ventende jord. I århundreder har jorden ventet på sprækker i sarkofagerne Men jorden er tålmodig Alt kommer til den, der kan vente. Et mælkebøttefnug svæver ind i kirkerummet på en solstribe af støv sætter sig i en sprække mellem fliserne suger næring af Harald Blåtand og begynder at spire. ©Arne Herløv Petersen
    0 Comments 0 Shares 1K Views
  • Det er FORÅR - og vi har glemt den lange kolde vinter.
    Bøgen står på spring. Den knaldrøde Rhododendron er ved at lukke blomsterne op. Mirabeller blomstrer, og andre frugttræer står med fyldte knopper. Kartoflerne trives i spande og nye skrællespirer på vej i mindre potter.
    God herlig nymåne energi til jer alle.
    Det er FORÅR - og vi har glemt den lange kolde vinter. Bøgen står på spring. Den knaldrøde Rhododendron er ved at lukke blomsterne op. Mirabeller blomstrer, og andre frugttræer står med fyldte knopper. Kartoflerne trives i spande og nye skrællespirer på vej i mindre potter. God herlig nymåne energi til jer alle.
    Like
    Yay
    Love
    9
    0 Comments 0 Shares 529 Views
  • Læsekrogen var på tur i den forgangne weekend, og denne gang havde Torben Mathiassen lokket os helt til Horsens, hvor vi fik talt om de afledte kriminelle konsekvenser af klimakrisen.

    Når Klimaets store systemer kollapser, kan der ske det samme med det vi kalder kritisk infrastruktur og derefter med lov og orden. Det og meget andet fik vi talt om på scenen i arresten og på standen fortalte jeg om 'Frugterne Falder', der handler om psykisk vold. Dét er nemlig også kriminelt og således fik begge forfattere plads i en celle i det gamle fængsel

    Husk du kan stadig finde de gode snakke med Torben på Podcasten. Bare søg, hvor du plejer at lytte og få inspiration til spændende læsning.
    Læsekrogen var på tur i den forgangne weekend, og denne gang havde Torben Mathiassen lokket os helt til Horsens, hvor vi fik talt om de afledte kriminelle konsekvenser af klimakrisen. Når Klimaets store systemer kollapser, kan der ske det samme med det vi kalder kritisk infrastruktur og derefter med lov og orden. Det og meget andet fik vi talt om på scenen i arresten og på standen fortalte jeg om 'Frugterne Falder', der handler om psykisk vold. Dét er nemlig også kriminelt og således fik begge forfattere plads i en celle i det gamle fængsel 🙂 Husk du kan stadig finde de gode snakke med Torben på Podcasten. Bare søg, hvor du plejer at lytte og få inspiration til spændende læsning.
    Love
    Like
    Yay
    9
    0 Comments 0 Shares 817 Views
  • I dag, kl. 15:46 dansk tid, indtræffer forårsjævndøgn – det øjeblik, hvor dag og nat igen står i næsten perfekt balance på hele den nordlige halvkugle.

    Solen står præcis over ækvator (0°), og vi træder ind i et vendepunkt, hvor lyset nu begynder at få overtaget. Fra dette øjeblik bliver dagene længere, nætterne kortere, og vi bevæger os mod en tid fyldt med lys, liv og spirende energi.

    Forårsjævndøgnet markerer begyndelsen på foråret – en tid for opvågning, vækst og fornyelse. Naturen strækker sig mod solen, knopper springer ud, og livet vender tilbage efter vinterens stille hvile. Det er en påmindelse om, at selv efter den mørkeste tid vender lyset altid tilbage.

    I årshjulet kaldes dette vendepunkt Ostara – forårets jævndøgn, som fejres omkring dette tidspunkt, typisk den 20.–21. marts. Det er en fest for frugtbarhed, balance og nye begyndelser. Hvor vinteren har været en tid for indre refleksion, inviterer Ostara os nu til at bevæge os udad igen – til at så nye frø, både i jorden og i vores liv.

    Ostara bærer symboler på livets genfødsel: ægget som tegn på potentiale og begyndelse, haren som symbol på frugtbarhed og vækst, og de første forårsblomster, der bryder gennem jorden. Det er en fejring af håb, muligheder og det, der endnu ikke er foldet helt ud.

    Ved jævndøgn står vi i balancen mellem mørke og lys – men i modsætning til efteråret er det nu lyset, der vokser. Vi inviteres til at finde balancen i os selv og samtidig turde bevæge os fremad: fra stilhed til handling, fra drøm til skabelse.

    I gamle traditioner blev denne tid fejret med ritualer for frugtbarhed, renselse og velsignelse af jorden. Man dekorerede æg, plantede frø og ærede naturens genopvågning – en fejring, som i dag genkendes i mange af påskens symboler.

    Sådan kan du fejre Ostara i dag:

    Tænd et lys og sæt en intention for det, du ønsker at lade vokse i dit liv.

    Mal eller pynt æg som symbol på nye begyndelser og kreativ skabelse.

    Plant frø – enten i haven eller i en krukke – og lad det blive et levende symbol på dine intentioner.

    Gå en tur i naturen og læg mærke til de første tegn på forår: spirer, blomster og fuglesang.

    Skriv dine ønsker, drømme eller mål ned – hvad vil du bringe til live i den kommende tid?

    Indret dit hjem eller alter med lyse farver som grøn, gul, lyserød og hvid, og pynt med blomster, æg og friske grene.

    Forårsjævndøgn og Ostara minder os om, at livet altid bevæger sig i cyklusser – og at hver afslutning bærer kimen til en ny begyndelse. Lyset vender tilbage, og med det kommer håb, vækst og muligheden for at starte på ny.
    🌸 I dag, kl. 15:46 dansk tid, indtræffer forårsjævndøgn – det øjeblik, hvor dag og nat igen står i næsten perfekt balance på hele den nordlige halvkugle. Solen står præcis over ækvator (0°), og vi træder ind i et vendepunkt, hvor lyset nu begynder at få overtaget. Fra dette øjeblik bliver dagene længere, nætterne kortere, og vi bevæger os mod en tid fyldt med lys, liv og spirende energi. Forårsjævndøgnet markerer begyndelsen på foråret – en tid for opvågning, vækst og fornyelse. Naturen strækker sig mod solen, knopper springer ud, og livet vender tilbage efter vinterens stille hvile. Det er en påmindelse om, at selv efter den mørkeste tid vender lyset altid tilbage. I årshjulet kaldes dette vendepunkt Ostara – forårets jævndøgn, som fejres omkring dette tidspunkt, typisk den 20.–21. marts. Det er en fest for frugtbarhed, balance og nye begyndelser. Hvor vinteren har været en tid for indre refleksion, inviterer Ostara os nu til at bevæge os udad igen – til at så nye frø, både i jorden og i vores liv. Ostara bærer symboler på livets genfødsel: ægget som tegn på potentiale og begyndelse, haren som symbol på frugtbarhed og vækst, og de første forårsblomster, der bryder gennem jorden. Det er en fejring af håb, muligheder og det, der endnu ikke er foldet helt ud. Ved jævndøgn står vi i balancen mellem mørke og lys – men i modsætning til efteråret er det nu lyset, der vokser. Vi inviteres til at finde balancen i os selv og samtidig turde bevæge os fremad: fra stilhed til handling, fra drøm til skabelse. I gamle traditioner blev denne tid fejret med ritualer for frugtbarhed, renselse og velsignelse af jorden. Man dekorerede æg, plantede frø og ærede naturens genopvågning – en fejring, som i dag genkendes i mange af påskens symboler. ✨ Sådan kan du fejre Ostara i dag: 🕯️ Tænd et lys og sæt en intention for det, du ønsker at lade vokse i dit liv. 🥚 Mal eller pynt æg som symbol på nye begyndelser og kreativ skabelse. 🌱 Plant frø – enten i haven eller i en krukke – og lad det blive et levende symbol på dine intentioner. 🌸 Gå en tur i naturen og læg mærke til de første tegn på forår: spirer, blomster og fuglesang. 🙏 Skriv dine ønsker, drømme eller mål ned – hvad vil du bringe til live i den kommende tid? 🌼 Indret dit hjem eller alter med lyse farver som grøn, gul, lyserød og hvid, og pynt med blomster, æg og friske grene. 🌸 Forårsjævndøgn og Ostara minder os om, at livet altid bevæger sig i cyklusser – og at hver afslutning bærer kimen til en ny begyndelse. Lyset vender tilbage, og med det kommer håb, vækst og muligheden for at starte på ny. 🌞
    Like
    Yay
    Love
    8
    0 Comments 0 Shares 830 Views
  • En gang imellem er der nogle af havens småkravl, der er uheldige....

    Den her fine Stor kålsommerfugl- Pieris brassicae, har som larve desværre valgt, at kravle ind af et åbent vindue, og har fundet et sted at forpuppe sig indendørs.

    Hun ville normalt først være på vingerne hos os fra midten af april, så hun skal nok være mere end heldig, for at finde en mage, der kan befrugte hendes æg.

    På positivsiden er, at vi har en dejlig stor bestand i haven, som hvert år kvitterer med et væld af skønne larver, der med stor appetit guffer løs af den Grønkål min bedre halvdel dyrker til dem, så hvis hun ikke klarer den, er der heldigvis stadig gode chancer for en masse larver til sommer
    En gang imellem er der nogle af havens småkravl, der er uheldige....😔 Den her fine Stor kålsommerfugl- Pieris brassicae, har som larve desværre valgt, at kravle ind af et åbent vindue, og har fundet et sted at forpuppe sig indendørs. Hun ville normalt først være på vingerne hos os fra midten af april, så hun skal nok være mere end heldig, for at finde en mage, der kan befrugte hendes æg. På positivsiden er, at vi har en dejlig stor bestand i haven, som hvert år kvitterer med et væld af skønne larver, der med stor appetit guffer løs af den Grønkål min bedre halvdel dyrker til dem, så hvis hun ikke klarer den, er der heldigvis stadig gode chancer for en masse larver til sommer😃
    Like
    Yay
    Wow
    15
    2 Comments 0 Shares 549 Views
  • Jeg har fødevare allergi, og den er blevet mere fremtrædende efter jeg startede på bipolar-medicin, og endnu mere efter mine covid-19 infektioner.

    Og folk syntes den er meget besværlig. De siger "åh hvor er der meget du ikke kan tåle".
    Men.
    Min liste over ting jeg kan tåle, er længere end over den jeg ikke kan. Problemet er bare, at mine allergener bliver brugt som fyld i så mange retter og færdigmad.

    Allergener
    Alle Ko-mælks-produkter. (Jeg kan tåle ged og får produkter).
    Alle bælgfrugter: Soja, ærter, bønner, ærteprotein, soja lecitin.
    Frugt med latex lign protein: Ananas, kiwi, jordbær, banan, tomat, mango, granatæble, avokado
    Div: kastanje

    Ser ud af meget?
    Ikke i forhold til ting jeg kan tåle:

    Kød: Alle slags. Kvæg, fjerkræ, vildt, fisk og skaldyr.
    Græsplanter: Havre, hvede, rug, majs, ris, boghvede, hirse osv.
    Frø: solsikke, sesam, hørfrø, birkes osv
    Kål: Rødkål, kinakål, glaskål, kålrabi, rosenkål, grønkpl osv.
    Løg. Alle alium.
    Rodfrugter: Gulerødder, rødbeder, jordskokker, skorzonerrod, pastinak osv.
    Salat og blade: asparges, hovedsalat, iceberg, spinat, persille, karse
    Citrus frugter: Appelsin, grape, mandarin osv.
    Nødder: Hassel, valnød, paranød etc.
    Og kan heldigvis tåle: peberfrugt, aubergine, agurk, kartofler, æbler, pære, hindbær, blåbær, squash.

    Se hvor meget mad, der ikke er noget problem!
    Problemet er, at folk vil pinedød tilsætte komælks-produkter, soja/bønner og tomat til alt.

    "Åh du har så mange allergier." Nej jeg har ikke. I skal bare stoppe med al den fucking mælk, bælgfrugter og tomat!

    Og man skal være konstant opmærksom.

    Lecitin/E322: laves ofte af soja. Det kan være fra andre planter, men tør jeg tage chancen?
    (Heldigvis står der ofte solsikke lecitin på specialmadvare)
    Krydderiblanding. Der tilsættes ofte tomat. Jeg ved det ikke med mindre det er specificeret. Der er også risiko for mælkesukker.
    Urte/planteudtræk/juice/smoothie. Hold øje med ananas og banan. De skriver Hinbær-Æble smoothie, men bagsiden viser der er banan.

    Jeg laver stort set al min mad fra bunden. Heldigvis er jeg god til at lave mad og bage.

    #allergi #allergener #LatexAllergi #madlavning
    Jeg har fødevare allergi, og den er blevet mere fremtrædende efter jeg startede på bipolar-medicin, og endnu mere efter mine covid-19 infektioner. Og folk syntes den er meget besværlig. De siger "åh hvor er der meget du ikke kan tåle". Men. Min liste over ting jeg kan tåle, er længere end over den jeg ikke kan. Problemet er bare, at mine allergener bliver brugt som fyld i så mange retter og færdigmad. Allergener Alle <b>Ko</b>-mælks-produkter. (Jeg kan tåle ged og får produkter). Alle bælgfrugter: <b>Soja</b>, ærter, bønner, ærteprotein, soja lecitin. Frugt med latex lign protein: <b>Ananas</b>, kiwi, jordbær, banan, <b>tomat</b>, mango, granatæble, <b>avokado</b> Div: kastanje Ser ud af meget? Ikke i forhold til ting jeg kan tåle: Kød: Alle slags. Kvæg, fjerkræ, vildt, fisk og skaldyr. Græsplanter: Havre, hvede, rug, majs, ris, boghvede, hirse osv. Frø: solsikke, sesam, hørfrø, birkes osv Kål: Rødkål, kinakål, glaskål, kålrabi, rosenkål, grønkpl osv. Løg. Alle alium. Rodfrugter: Gulerødder, rødbeder, jordskokker, skorzonerrod, pastinak osv. Salat og blade: asparges, hovedsalat, iceberg, spinat, persille, karse Citrus frugter: Appelsin, grape, mandarin osv. Nødder: Hassel, valnød, paranød etc. Og kan heldigvis tåle: peberfrugt, aubergine, agurk, kartofler, æbler, pære, hindbær, blåbær, squash. Se hvor meget mad, der ikke er noget problem! Problemet er, at folk vil pinedød tilsætte komælks-produkter, soja/bønner og tomat til alt. "Åh du har så mange allergier." Nej jeg har ikke. I skal bare stoppe med al den fucking mælk, bælgfrugter og tomat! Og man skal være konstant opmærksom. Lecitin/E322: laves ofte af soja. Det kan være fra andre planter, men tør jeg tage chancen? (Heldigvis står der ofte solsikke lecitin på specialmadvare) Krydderiblanding. Der tilsættes ofte tomat. Jeg ved det ikke med mindre det er specificeret. Der er også risiko for mælkesukker. Urte/planteudtræk/juice/smoothie. Hold øje med ananas og banan. De skriver Hinbær-Æble smoothie, men bagsiden viser der er banan. Jeg laver stort set al min mad fra bunden. Heldigvis er jeg god til at lave mad og bage. #allergi #allergener #LatexAllergi #madlavning
    Like
    Sad
    4
    2 Comments 0 Shares 1K Views
  • #fødevarecheck

    Så bliver der råd til lidt mere frugt og grønt. Men jeg har altså ikke behov for en check.
    Jeg FATTER IKKE at det er administrativt bøvlet, omkostningstungt og forsinkende at gå ind i skat og trække alle CPR numre ud med en bruttoindkomst på over f.eks. 600000. Og så trække dem ud der pt bliver tildelt fædevarecheck. Plus og minus lærte vi i anden klasse !!
    Det ville fjerne nogle af de største problemer/urimeligheder!!!
    #fødevarecheck Så bliver der råd til lidt mere frugt og grønt. Men jeg har altså ikke behov for en check. Jeg FATTER IKKE at det er administrativt bøvlet, omkostningstungt og forsinkende at gå ind i skat og trække alle CPR numre ud med en bruttoindkomst på over f.eks. 600000. Og så trække dem ud der pt bliver tildelt fædevarecheck. Plus og minus lærte vi i anden klasse !! Det ville fjerne nogle af de største problemer/urimeligheder!!!
    Yay
    1
    0 Comments 0 Shares 480 Views
More Results

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In