#fødevarecheck

Så bliver der råd til lidt mere frugt og grønt. Men jeg har altså ikke behov for en check.
Jeg FATTER IKKE at det er administrativt bøvlet, omkostningstungt og forsinkende at gå ind i skat og trække alle CPR numre ud med en bruttoindkomst på over f.eks. 600000. Og så trække dem ud der pt bliver tildelt fædevarecheck. Plus og minus lærte vi i anden klasse !!
Det ville fjerne nogle af de største problemer/urimeligheder!!!
#fødevarecheck Så bliver der råd til lidt mere frugt og grønt. Men jeg har altså ikke behov for en check. Jeg FATTER IKKE at det er administrativt bøvlet, omkostningstungt og forsinkende at gå ind i skat og trække alle CPR numre ud med en bruttoindkomst på over f.eks. 600000. Og så trække dem ud der pt bliver tildelt fædevarecheck. Plus og minus lærte vi i anden klasse !! Det ville fjerne nogle af de største problemer/urimeligheder!!!
Yay
1
0 Kommentarer 0 Delinger 480 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind