Lige nu blver Socii spammet med mængder af reklamer. Har vi nogen, der sidder og administrerer uønskede opslag. Jeg har rapporteret en del af dem. Er det det vi kan gøre eller har vi nogen der tjekker opslag ????
Kim Domino Evers


Lige nu blver Socii spammet med mængder af reklamer. Har vi nogen, der sidder og administrerer uønskede opslag. Jeg har rapporteret en del af dem. Er det det vi kan gøre eller har vi nogen der tjekker opslag ???? [domino]
Like
Sad
6
3 Comments 0 Shares 86 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In