Lige nu blver Socii spammet med mængder af reklamer. Har vi nogen, der sidder og administrerer uønskede opslag. Jeg har rapporteret en del af dem. Er det det vi kan gøre eller har vi nogen der tjekker opslag ????
Kim Domino Evers


Lige nu blver Socii spammet med mængder af reklamer. Har vi nogen, der sidder og administrerer uønskede opslag. Jeg har rapporteret en del af dem. Er det det vi kan gøre eller har vi nogen der tjekker opslag ???? [domino]
Like
Sad
6
3 Kommentarer 0 Delinger 86 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind