Ukraine melder om angreb efter udløb af våbenhvile

Ifølge leder af Kyivs militære administration er første luftalarm i byen siden fredag blevet aktiveret.
Ukraines hovedstad, Kyiv, er natten til tirsdag dansk tid blevet udsat for et droneangreb, efter at en tre dage lang våbenhvile med Rusland er udløbet.
<h2>Ukraine melder om angreb efter udløb af våbenhvile</h2>Ifølge leder af Kyivs militære administration er første luftalarm i byen siden fredag blevet aktiveret. Ukraines hovedstad, Kyiv, er natten til tirsdag dansk tid blevet udsat for et droneangreb, efter at en tre dage lang våbenhvile med Rusland er udløbet.
WWW.BT.DK
Ukraine melder om angreb efter udløb af våbenhvile
Ifølge leder af Kyivs militære administration er første luftalarm i byen siden fredag blevet aktiveret.
0 Comments 0 Shares 658 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In