Ukraine melder om angreb efter udløb af våbenhvile

Ifølge leder af Kyivs militære administration er første luftalarm i byen siden fredag blevet aktiveret.
Ukraines hovedstad, Kyiv, er natten til tirsdag dansk tid blevet udsat for et droneangreb, efter at en tre dage lang våbenhvile med Rusland er udløbet.
<h2>Ukraine melder om angreb efter udløb af våbenhvile</h2>Ifølge leder af Kyivs militære administration er første luftalarm i byen siden fredag blevet aktiveret. Ukraines hovedstad, Kyiv, er natten til tirsdag dansk tid blevet udsat for et droneangreb, efter at en tre dage lang våbenhvile med Rusland er udløbet.
WWW.BT.DK
Ukraine melder om angreb efter udløb af våbenhvile
Ifølge leder af Kyivs militære administration er første luftalarm i byen siden fredag blevet aktiveret.
0 Kommentarer 0 Delinger 657 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind