Ukraine melder om angreb efter udløb af våbenhvile
Ifølge leder af Kyivs militære administration er første luftalarm i byen siden fredag blevet aktiveret.Ukraines hovedstad, Kyiv, er natten til tirsdag dansk tid blevet udsat for et droneangreb, efter at en tre dage lang våbenhvile med Rusland er udløbet.
<h2>Ukraine melder om angreb efter udløb af våbenhvile</h2>Ifølge leder af Kyivs militære administration er første luftalarm i byen siden fredag blevet aktiveret.
Ukraines hovedstad, Kyiv, er natten til tirsdag dansk tid blevet udsat for et droneangreb, efter at en tre dage lang våbenhvile med Rusland er udløbet.
0 Kommentarer
0 Delinger
658 Visninger