Det gode menneske


Jeg er lige blevet færdig med Keld Conradsens nyeste bog: Det gode menneske.
Virkelig en god bog og fin bog om menneskelivets mange facetter
<h2>Det gode menneske</h2> Jeg er lige blevet færdig med Keld Conradsens nyeste bog: Det gode menneske. Virkelig en god bog og fin bog om menneskelivets mange facetter 🙂
Like
Yay
4
1 Comments 0 Shares 85 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In