Det gode menneske


Jeg er lige blevet færdig med Keld Conradsens nyeste bog: Det gode menneske.
Virkelig en god bog og fin bog om menneskelivets mange facetter
<h2>Det gode menneske</h2> Jeg er lige blevet færdig med Keld Conradsens nyeste bog: Det gode menneske. Virkelig en god bog og fin bog om menneskelivets mange facetter 🙂
Like
Yay
4
1 Kommentarer 0 Delinger 85 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind