Det gode menneske
Jeg er lige blevet færdig med Keld Conradsens nyeste bog: Det gode menneske.
Virkelig en god bog og fin bog om menneskelivets mange facetter
<h2>Det gode menneske</h2>
Jeg er lige blevet færdig med Keld Conradsens nyeste bog: Det gode menneske.
Virkelig en god bog og fin bog om menneskelivets mange facetter 🙂