Så har jeg gået 7 km i dag, og været oppe i fugletårnet ved Nørrestrand
Jeg ville have taget et billede nedefra, mens jeg stod i tårnet, men jeg er ikke så hurtig som jeg har været, hø hø
Så har jeg gået 7 km i dag, og været oppe i fugletårnet ved Nørrestrand Jeg ville have taget et billede nedefra, mens jeg stod i tårnet, men jeg er ikke så hurtig som jeg har været, hø hø 🤣
Like
Yay
Haha
10
3 Comments 0 Shares 344 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In