Så har jeg gået 7 km i dag, og været oppe i fugletårnet ved Nørrestrand
Jeg ville have taget et billede nedefra, mens jeg stod i tårnet, men jeg er ikke så hurtig som jeg har været, hø hø
Så har jeg gået 7 km i dag, og været oppe i fugletårnet ved Nørrestrand Jeg ville have taget et billede nedefra, mens jeg stod i tårnet, men jeg er ikke så hurtig som jeg har været, hø hø 🤣
Like
Yay
Haha
10
3 Kommentarer 0 Delinger 344 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind