Så har jeg gået 7 km i dag, og været oppe i fugletårnet ved Nørrestrand
Jeg ville have taget et billede nedefra, mens jeg stod i tårnet, men jeg er ikke så hurtig som jeg har været, hø hø
Jeg ville have taget et billede nedefra, mens jeg stod i tårnet, men jeg er ikke så hurtig som jeg har været, hø hø
Så har jeg gået 7 km i dag, og været oppe i fugletårnet ved Nørrestrand
Jeg ville have taget et billede nedefra, mens jeg stod i tårnet, men jeg er ikke så hurtig som jeg har været, hø hø 🤣