Jeg husker det tydeligt, og føler mig en smule #gammel blive mindet om at #Tjernobyl ulykken er 40 år siden i dag.

PS. Jeg har ikke rigtig fundet ud af hvordan og hvis jeg vil bruge SOCii mere fremad, når mine personlige venner ikke også er her (endnu?). Men har ikke helt opgivet idéen, selvom jeg pt. er lidt sjælden gæst.
Jeg husker det tydeligt, og føler mig en smule #gammel blive mindet om at #Tjernobyl ulykken er 40 år siden i dag. PS. Jeg har ikke rigtig fundet ud af hvordan og hvis jeg vil bruge SOCii mere fremad, når mine personlige venner ikke også er her (endnu?). Men har ikke helt opgivet idéen, selvom jeg pt. er lidt sjælden gæst.
Like
3
0 Comments 0 Shares 394 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In