Jeg husker det tydeligt, og føler mig en smule #gammel blive mindet om at #Tjernobyl ulykken er 40 år siden i dag.

PS. Jeg har ikke rigtig fundet ud af hvordan og hvis jeg vil bruge SOCii mere fremad, når mine personlige venner ikke også er her (endnu?). Men har ikke helt opgivet idéen, selvom jeg pt. er lidt sjælden gæst.
Jeg husker det tydeligt, og føler mig en smule #gammel blive mindet om at #Tjernobyl ulykken er 40 år siden i dag. PS. Jeg har ikke rigtig fundet ud af hvordan og hvis jeg vil bruge SOCii mere fremad, når mine personlige venner ikke også er her (endnu?). Men har ikke helt opgivet idéen, selvom jeg pt. er lidt sjælden gæst.
Like
3
0 Kommentarer 0 Delinger 393 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind