Vidste du godt, at hvis du har mistet dit dankort, så kan du ikke hæve penge i Danske Bank? Hvis du befinder dig i Århus eller Brønshøj, så kan du dog godt hæve penge. Men det er faktisk de eneste to steder i hele Danmark, der har kontanter!
Hvis du så heller ikke haft familie eller venner du kan låne af, ja så er det jo bare ærgerligt.
Det er altså vildt. Den dag DK lukker ned digitalt så er vi altså på røven, venner.
Vidste du godt, at hvis du har mistet dit dankort, så kan du ikke hæve penge i Danske Bank? Hvis du befinder dig i Århus eller Brønshøj, så kan du dog godt hæve penge. Men det er faktisk de eneste to steder i hele Danmark, der har kontanter! Hvis du så heller ikke haft familie eller venner du kan låne af, ja så er det jo bare ærgerligt. Det er altså vildt. Den dag DK lukker ned digitalt så er vi altså på røven, venner.
Like
Sad
8
2 Comments 0 Shares 457 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In