Vidste du godt, at hvis du har mistet dit dankort, så kan du ikke hæve penge i Danske Bank? Hvis du befinder dig i Århus eller Brønshøj, så kan du dog godt hæve penge. Men det er faktisk de eneste to steder i hele Danmark, der har kontanter!
Hvis du så heller ikke haft familie eller venner du kan låne af, ja så er det jo bare ærgerligt.
Det er altså vildt. Den dag DK lukker ned digitalt så er vi altså på røven, venner.
Vidste du godt, at hvis du har mistet dit dankort, så kan du ikke hæve penge i Danske Bank? Hvis du befinder dig i Århus eller Brønshøj, så kan du dog godt hæve penge. Men det er faktisk de eneste to steder i hele Danmark, der har kontanter! Hvis du så heller ikke haft familie eller venner du kan låne af, ja så er det jo bare ærgerligt. Det er altså vildt. Den dag DK lukker ned digitalt så er vi altså på røven, venner.
Like
Sad
8
2 Kommentarer 0 Delinger 457 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind