Lærer, skolebibber, boghandler, mor, middelmådig surdejsnovice
-
9 Posts
-
2 Photos
-
0 Videos
-
Lives in Horsens, Danmark
-
From Århus, Danmark
-
Married
-
09/05/1970
-
Followed by 5 people
Recent Updates
-
Vidste du godt, at hvis du har mistet dit dankort, så kan du ikke hæve penge i Danske Bank? Hvis du befinder dig i Århus eller Brønshøj, så kan du dog godt hæve penge. Men det er faktisk de eneste to steder i hele Danmark, der har kontanter!
Hvis du så heller ikke haft familie eller venner du kan låne af, ja så er det jo bare ærgerligt.
Det er altså vildt. Den dag DK lukker ned digitalt så er vi altså på røven, venner.Vidste du godt, at hvis du har mistet dit dankort, så kan du ikke hæve penge i Danske Bank? Hvis du befinder dig i Århus eller Brønshøj, så kan du dog godt hæve penge. Men det er faktisk de eneste to steder i hele Danmark, der har kontanter! Hvis du så heller ikke haft familie eller venner du kan låne af, ja så er det jo bare ærgerligt. Det er altså vildt. Den dag DK lukker ned digitalt så er vi altså på røven, venner.2 Comments 0 Shares 456 Views
8
Please log in to like, share and comment! -
#AI #skole #uddannelse
https://www.stricker.ai/post/n%C3%A5r-generativ-ai-afkr%C3%A6ver-studerende-ekspertviden#AI #skole #uddannelse https://www.stricker.ai/post/n%C3%A5r-generativ-ai-afkr%C3%A6ver-studerende-ekspertviden
WWW.STRICKER.AINår generativ AI afkræver studerende ekspertvidenI de seneste år har vi i uddannelsessektoren brugt betydelig energi på at debattere om mennesker kan opdage AI-genereret indhold, hvad vi stiller op med snyd, og hvordan fremtidens eksaminer skal se ud. Disse er vigtige emner, men de slører en anden problematik - nemlig den form for udmattelse, der indfinder sig i arbejdet med generativ AI-output. Dét at skulle finde ud af, om tekst kommer fra en maskine eller et menneske, og om teksten dernæst er troværdig, fjerner fagligt fokus og er trættende0 Comments 0 Shares 401 Views3
-
Kan nogle af de erfarne Socii brugere fortælle mig om tanken er, at man skal være "venner" med nogle, man ikke kender (lidt ligesom på X eller Bluesky)- eller er man venner med dem man faktisk kender, og så kan man følge folk med ting på hjerte, som man finder er interessante? Jeg er lidt forvirret og gider ikke den der overfladiskhed fra FB hvor man kan have 3000 "venner" som man ikke ved hvem er...
#hjælpKan nogle af de erfarne Socii brugere fortælle mig om tanken er, at man skal være "venner" med nogle, man ikke kender (lidt ligesom på X eller Bluesky)- eller er man venner med dem man faktisk kender, og så kan man følge folk med ting på hjerte, som man finder er interessante? Jeg er lidt forvirret og gider ikke den der overfladiskhed fra FB hvor man kan have 3000 "venner" som man ikke ved hvem er... #hjælp9 Comments 0 Shares 464 Views
6
-
https://www.greenpeace.org/denmark/vaer-med/skriv-under-olie-ol-greenwashing/?utm_source=copy_link&utm_medium=share_button
WWW.GREENPEACE.ORGKlimakrisen truer vintersportens fremtidKlimakrisen truer vintersportens fremtid. Samtidig sponsorerer olieselskabet Eni vinter-OL 2026.2 Comments 0 Shares 454 Views
3
-
Det jeg maler her er de faglige fællesskaber. CFU, undervisere og andet fagprofessionelle der deler materialer og kommer med input, inspiration, debat.
For år tilbage lukkede skolekom som var en "tung" platform til netop disse ting. Alt er rykket på fb - min vi kan finde en ny platform hvor alle kan følge med? #skole #undervisningDet jeg maler her er de faglige fællesskaber. CFU, undervisere og andet fagprofessionelle der deler materialer og kommer med input, inspiration, debat. For år tilbage lukkede skolekom som var en "tung" platform til netop disse ting. Alt er rykket på fb - min vi kan finde en ny platform hvor alle kan følge med? #skole #undervisning0 Comments 0 Shares 524 Views
3
-
Desværre genkendeligthttps://www.folkeskolen.dk/svar-til-utryg-laerer-du-tager-fat-i-et-tabu-vi-laerere-slet-ikke-taler-nok-om/?mtm_campaign=mail-dDesværre genkendeligt😒https://www.folkeskolen.dk/svar-til-utryg-laerer-du-tager-fat-i-et-tabu-vi-laerere-slet-ikke-taler-nok-om/?mtm_campaign=mail-d
WWW.FOLKESKOLEN.DKLærer tager fat på tabu: Jeg er utryg ved min elev”Eleven råbte og skreg mig direkte ind i ansigtet og kastede i ren frustration ting efter mig,” skriver en lærer til Folkeskolens brevkasse.3 Comments 0 Shares 413 Views
6
-
Så fandt jeg endnu en platform, jeg kan afprøve. #danmarkskifter - eller gør vi?Så fandt jeg endnu en platform, jeg kan afprøve. #danmarkskifter - eller gør vi?4 Comments 0 Shares 443 Views
6
Gruppeforslag
More Stories