Flot S valgplakat. Men kan ikke lade være med at tænke, da den står foran en forladt ejendom, mon det skulle være en der har stolet for længe på S eller ikke har kunnet blive ved med at modstå regler, afgifter og skatter til S regeringen. Håber folk snart vågner op. #valg #valgkamp
Flot S valgplakat. Men kan ikke lade være med at tænke, da den står foran en forladt ejendom, mon det skulle være en der har stolet for længe på S eller ikke har kunnet blive ved med at modstå regler, afgifter og skatter til S regeringen. Håber folk snart vågner op. #valg #valgkamp
1 Comments 0 Shares 567 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In