Flot S valgplakat. Men kan ikke lade være med at tænke, da den står foran en forladt ejendom, mon det skulle være en der har stolet for længe på S eller ikke har kunnet blive ved med at modstå regler, afgifter og skatter til S regeringen. Håber folk snart vågner op. #valg #valgkamp
Flot S valgplakat. Men kan ikke lade være med at tænke, da den står foran en forladt ejendom, mon det skulle være en der har stolet for længe på S eller ikke har kunnet blive ved med at modstå regler, afgifter og skatter til S regeringen. Håber folk snart vågner op. #valg #valgkamp
1 Kommentarer 0 Delinger 565 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind