Der var vist et par stykker herinde der legede med #Synths - eller hvordan var det nu det var? Ham finnen her er ret skrap...
(synes jeg i hvert fald der ikke kan spille på noget som helst) - selvom jeg har købt en lille MIDI Keyboard jeg slet ikke kan komme i gang med
Der var vist et par stykker herinde der legede med #Synths - eller hvordan var det nu det var? Ham finnen her er ret skrap... (synes jeg i hvert fald der ikke kan spille på noget som helst) - selvom jeg har købt en lille MIDI Keyboard jeg slet ikke kan komme i gang med 🤣
Like
Haha
2
1 Comments 0 Shares 670 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In