Der var vist et par stykker herinde der legede med #Synths - eller hvordan var det nu det var? Ham finnen her er ret skrap...
(synes jeg i hvert fald der ikke kan spille på noget som helst) - selvom jeg har købt en lille MIDI Keyboard jeg slet ikke kan komme i gang med
Der var vist et par stykker herinde der legede med #Synths - eller hvordan var det nu det var? Ham finnen her er ret skrap... (synes jeg i hvert fald der ikke kan spille på noget som helst) - selvom jeg har købt en lille MIDI Keyboard jeg slet ikke kan komme i gang med 🤣
Like
Haha
2
1 Kommentarer 0 Delinger 670 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind