"Hvad er det du går og laver Kim??" - jo deeet... når tiden er til det, så bliver der kodet på en "Magic The Gathering" alternativ, hvor der ikke er Pay-2-Win
"Hvad er det du går og laver Kim??" - jo deeet... når tiden er til det, så bliver der kodet på en "Magic The Gathering" alternativ, hvor der ikke er Pay-2-Win 😀
Like
3
0 Comments 0 Shares 357 Views 6

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In