"Hvad er det du går og laver Kim??" - jo deeet... når tiden er til det, så bliver der kodet på en "Magic The Gathering" alternativ, hvor der ikke er Pay-2-Win
"Hvad er det du går og laver Kim??" - jo deeet... når tiden er til det, så bliver der kodet på en "Magic The Gathering" alternativ, hvor der ikke er Pay-2-Win 😀
Like
3
0 Kommentarer 0 Delinger 356 Visninger 6

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind