Mike Tramp er næsten altid på koncertlisten. I år blev det til 2. Helsingør og Ishøj. Altid en fornøjelse.
Ligner altid på de "vi mødte bandet" billeder but oh well....
Vi (min koncert buddy) og joker altid med at vi bliver 16 igen, når vi er til koncert.
Mike Tramp er næsten altid på koncertlisten. I år blev det til 2. Helsingør og Ishøj. Altid en fornøjelse. Ligner altid 🤪 på de "vi mødte bandet" billeder but oh well.... Vi (min koncert buddy) og joker altid med at vi bliver 16 igen, når vi er til koncert.
Love
Yay
4
0 Comments 0 Shares 763 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In