Forsiden
  • Mike Tramp er næsten altid på koncertlisten. I år blev det til 2. Helsingør og Ishøj. Altid en fornøjelse.
    Ligner altid på de "vi mødte bandet" billeder but oh well....
    Vi (min koncert buddy) og joker altid med at vi bliver 16 igen, når vi er til koncert.
    Mike Tramp er næsten altid på koncertlisten. I år blev det til 2. Helsingør og Ishøj. Altid en fornøjelse. Ligner altid 🤪 på de "vi mødte bandet" billeder but oh well.... Vi (min koncert buddy) og joker altid med at vi bliver 16 igen, når vi er til koncert.
    Love
    Yay
    4
    0 Kommentarer 0 Delinger 761 Visninger
  • Så var der W. A. S. P i Amager Bio
    Den blev aflyst i 2024 lige da vi skulle til at derind.
    Sidste år lykkedes det så.
    Så var der W. A. S. P i Amager Bio Den blev aflyst i 2024 lige da vi skulle til at derind. 🤘🎸 Sidste år lykkedes det så.
    Love
    3
    0 Kommentarer 0 Delinger 406 Visninger
  • Jeg tror det er 4. eller 5. år at december er lig med koncert i Amager bio med endten Ronnie Solo eller Pretty Maids.
    Jeg tror det er 4. eller 5. år at december er lig med koncert i Amager bio med endten Ronnie Solo eller Pretty Maids. 😍😊🤘🎸
    Love
    2
    0 Kommentarer 0 Delinger 414 Visninger
  • Næst bedste koncert i 2025
    Disturbed og support Megadeth.
    Nøj jeg har ventet længe på at opleve Disturbed live og bonus med Megadeth
    Næst bedste koncert i 2025 Disturbed og support Megadeth. Nøj jeg har ventet længe på at opleve Disturbed live 😍 og bonus med Megadeth 🤗
    Love
    Yay
    4
    0 Kommentarer 0 Delinger 269 Visninger
  • Bedste koncert i 2025.
    Helloween og Beast in Black i Göteborg.
    🤩 Bedste koncert i 2025. Helloween og Beast in Black i Göteborg.
    Love
    Like
    6
    3 Kommentarer 0 Delinger 351 Visninger
Flere historier

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind